וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "העונה אין אגו בקבוצה"

29.8.2009 / 19:21

קשר מכבי ת"א הסביר את הפתיחה הטובה של העונה נמני הוסיף: "השחקנים באים בכיף". ניראון: "יש הרבה עבודה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מחצית ראשונה מצוינת, בו היא הציגה כדורגל שוטף, מסונכרן, קליל וטוב, הספיקה היום (שבת) למכבי תל אביב כדי לכבוש פעמיים מול הפועל פתח תקוה ולבסוף לנצח את המארחת ממלאבס 0:2.

במחצית השנייה המשחק מעט השתנה, הצהובים תקפו פחות ופתח תקוה סופסוף הצליחה להגיע להזדמנויות, אבל היתרון של מכבי לא עמד בספק בשום רגע ואחרי שריקת הסיום של השופט אלי חכמון, חגגה הקבוצה מקרית שלום ניצחון ליגה שני ברציפות.

אצל הצהובים מועמדותו של הקמרוני לאורן נשקלת שוב, אך ההתלבטות במכבי גדולה וכרגע שוקלים האם לצרפו או ללכת על בלם זר אחר וזאת בשל עברו הרפואי של השחקן, שעבר פציעה וניתוח בברכו ולא שיחק כמעט בשנה וחצי האחרונות. מצד שני יש גורמים במועדון שמצדדים בצירופו של הקמרוני בגלל האיכויות המקצועיות שבו ומתוך מחשבה שהסיכון לצרף אותו עשוי להשתלם מאוד שכן מדובר בשחקן שיכול לשדרג משמעותית את משחק ההגנה של הקבוצה.

עמנואל מאיוקה ימריא ביום שני לצרפת להצטרף למחנה האימון של נבחרת זמביה, בעוד איליה יברויאן ייצא למחנה האימון של ארמניה. לירן שטראובר ויובל שפונגין יחלו ביום שני את מחנה האימון של הנבחרת הבוגרת לקראת לטביה.

ניראון מחכה לעוד זר

המאמן המפסיד, דני ניראון, התייחס להבדל בין המחציות: "נפלנו במחצית הראשונה בדברים הקטנים. הלכנו יותר מדי אחורה, מכבי הניעו את הכדור בצורה מצוינת נתנו להם הרבה מתנות כמו בגול של יוסי שבחון - לא יכול להיות ששחקן יעמוד חמישה מטרים מהשער לבד. במחצית השנייה היינו יותר טובים והגענו לכמה מצבים, אבל זה לא מספיק מבחינתי. עם קשר-חלוץ זר שצריך להגיע, נראה יותר טוב".

ניראון הוסיף: "אנחנו קבוצה חדשה. יש לנו פוטנציאל לעשות עונה טובה ולהיות אחת מהקבוצות המפתיעות, אבל כמו שאנחנו רואים ומבינים יש לנו עוד הרבה עבודה. מגיעות כל המחמאות למכבי שנראו טוב היום".

שניר דורי אמר בסיום: "במחצית השנייה התעוררנו קצת אבל זה כנראה היה מאוחר מדי. נתנו למכבי לשחק ואסור לעשות את זה".
דורי התייחס לכך שגורמים במועדון ניסו להטריף את השחקנים על ידי שימוש בדבריו של יברויאן במהלך השבוע והוסיף: "ברגע שאמרו עליו את הדברים שאמרו זה כנראה נתן לו עוד יותר מוטיבציה".

נמני מחמיא לשחקנים

אבי נמני נשמע מרוצה בסיום המשחק היום: "המחצית הראשונה הייתה מצוינת, שלטנו במגרש והגענו להרבה מאוד מצבים. הקצב במחצית השנייה היה פחות טוב, גם בגלל מזג האוויר. אני טיפה מודאג מההחמצות, אבל מאוד מרוצה מהשחקנים. אנחנו ממשיכים באותו קו ושום דבר לא יסיט אותנו ממנו".

המנג'ר הצהוב הסביר על היכולת הטובה של הקבוצה מאז תחילת העונה, יכולת שנראתה גם במשחקי גביע הטוטו: "השחקנים כאן באים לשחק בכיף ואנחנו בונים את הקבוצה בסבלנות. זה ששחקנים נותנים מעל ומעבר זה צריך להיות הבסיס וזה מה שקורה אצלנו מתחילת העונה. בהמשך תגיע גם היכולת כי בתחילת עונה לכל קבוצה יש חלודה".

יוסי שבחון, שהצטיין היום עם תנועה בלתי פוסקת, עשיית מהומות ברחבה של פתח תקוה וגם בישול ושער, אמר: "רצינו להתחיל את העונה ברגל ימין ועשינו את זה בעבודה קשה. אבל זו רק תחילת הדרך - לטוב ולרע. ברור לנו שיהיו גם משחקים פחות טובים ותקופות פחות טובות. אז נצטרך לגלות עומק ויציבות. דבר שונה אחד הוא שהעונה אין אגו בקבוצה. לא שהיה בשנים עברו, אבל עכשיו כולם בסטטוס שווה ובינתיים זה נותן תוצאות".

גיז'רמו ישרלביץ' אמר בתום המשחק: "זו רק ההתחלה, צריך להירגע ולראות מה יהיה בהמשך. עבדנו קשה מאוד בפגרה ובמחנה האימונים ואת העבודה רואים היום על המגרש. כל שחקן שלנו יודע היום שיש לידו תמיד על המגרש שחקן צהוב אחר קרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully