וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: תן ליבך לדיאבי

ארשבין כבש שער נהדר לזכות ארסנל, אך מנצ'סטר יונייטד ניצחה בסופו של דבר 1:2 בזכות שער של רוני ועצמי של דיאבי

המחזור הרביעי באנגליה הגיע ועימו גם משחק העונה הראשון של 2009/10. מנצ'סטר יונייטד אירחה את ארסנל באולד טראפורד למשחק שטומן בחובו היסטוריה ארוכה, יריבות עתיקת יומין וקרב נפלא, אולי בין שני המאמנים הטובים בבריטניה. היה זה המשחק ה-41 בין אלכס פרגוסון וארסן ונגר, כשהמאזן עמד על 14:15 לטובת השועל הסקוטי. הערב (שבת) הוסיף סר אלכס ניצחון נוסף לזכותו, כשקבוצתו מחקה פיגור, ניצחה 1:2 והנחילה הפסד ראשון העונה לארסנל.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער באולד טראפורד. רויטרס
עצר את ארסנל ב-2004 ועשה זאת גם הערב. רוני/רויטרס

בשלהי 2004 הגיעו התותחנים למפגש עם מנצ'סטר יונייטד כשבאמתחתם רצף בלתי אפשרי של 49 משחקים ללא הפסד. שערים של רוד ואן ניסטלרוי ו-ווין רוני סיימו אותו, והפעם שוב לרוני יש חלק בעצירתם של ילדי ונגר הלוהטים. אחרי עשרה שערי ליגה בשני משחקים נהדרים ודילוג קליל מעל סלטיק בפלייאוף ליגת האלופות, ארסנל קיוותה להמשיך את התנופה גם מול השדים האדומים.

ארסנל פתחה טוב יותר והייתה עדיפה לאורך המחצית הראשונה, כאשר בדקה ה-40 השיגה יתרון מוצדק עם שער נפלא של אנדריי ארשבין. הכשרון הרוסי היה זכאי לפנדל שניות לפני כן, אך הוא לא התייאש, השיג את הכדור ושלח בעיטה יפה לחיבורים של בן פוסטר.

יונייטד עלתה בגישה יותר התקפית במחצית השנייה והשאירה לארסנל את ההסתמכות על מתפרצות. בדקה ה-59 נרשם השיוויון שכל כולו אופי, אחרי שרוני הוכשל על ידי מנואל אלמוניה ברחבה וכבש בעצמו. חמש דקות חלפו ודווקא אבו דיאבי השלים את המהפך עם שער עצמי אומלל. יונייטד עוצרת את ארסנל ומוכיחה שאין בכוונתה לוותר על תואר האליפות ללא מאבק.

מהלך המשחק

דקה 9: רוני הקפיץ לרחבה לעבר פלטשר, שעצר על החזה ושלח את הכדור מעל השער.

דקה 25: ואן פרסי קיבל כדור ברחבה, אך הבעיטה שלו פגעה במגן וחלפה מעל השער.

דקה 32: רוני סובב כדור חופשי שחלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 40: גול! רגע אחרי שהתחנן לפנדל שהגיע לו בעקבות נגיעת יד של פלטשר, לקח ארשבין את הכדור ומ-20 מטרים ירה לחיבורים הקרובים של פוסטר שרק נגע בכדור, והשתיק את הקהל. 0:1 מהמם של ארסנל.

דקה 48: ארשבין תיעתע בהגנת יונייטד והוציא כדור רוחב משמאל, אליו הגיע ואן פרסי שבעט טוב ונתקל ברגליו של פוסטר.

דקה 59: גול! רוני הוכשל ברחבה על ידי השוער אלמוניה, וניגש בעצמו כדי לכבוש בקלות להשוות. 1:1.

דקה 62: ואן פרסי סובב כדור חופשי נהדר מצד ימין, אך לצערו זה פגע רק במשקוף והורחק.

דקה 64: גול! גיגס הגביה כדור חופשי מצד ימין, ודווקא דיאבי האורח נגח לשערו הוא. 1:2 ליונייטד.

דקה 65: דיאבי ניסה להחזיר את החוב מיד, אבל מבצע נהדר שלו הסתיים עם בעיטה מסוכנת שיצאה החוצה.

דקה 90+5: ואן פרסי כבש והקפיץ את כל הספסל של ארסנל, אבל השופט פסל את השער בטענה לנבדל מוקדם של גאלאס.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: בן פוסטר, ג'ון אושיי, ווס בראון, נמנייה וידיץ', פטריס אברה, דארן פלטשר, מייקל קאריק, ריאן גיגס (דימיטאר ברבאטוב, 85), אנטוניו ולנסיה (ג'י סונג פארק, 63), נאני, ווין רוני.

הרכב ארסנל: מנואל אלמוניה, בקארי סאניה, תומאס ורמאלן, וויליאם גאלאס, גאל קלישי, אלכסנדר סונג, אבו דיאבי, דנילסון (אדוארדו, 79), עמנואל אבואה (ניקלאס בנדטנר, 71), אנדריי ארשבין (ארון ראמזי, 81), רובין ואן פרסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully