וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלם לצ'לסי 17,173,990 יורו או שלא תשחק יותר

החלוץ אדריאן מוטו אמור לשלם את הסכום לקבוצתו לשעבר תוך 48 שעות, אם לא יוכרח לפרוש מהמקצוע, כך קבע ה-CAS

דבר כזה כבר הרבה זמן לא שמענו. אדריאן מוטו, חלוצה של פיורנטינה שהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, עלול לפרוש מכדורגל בקרוב מאוד, אם הוא לא יצליח להסדיר את חובו תוך 48 שעות לקבוצת צ'לסי, כך קבע מוסד הבוררות העליון של אופ"א (CAS).

העיתון האיטלקי, 'לה נאציון', מדווח כי הרומני, שחייב סכום אסטרונומי של 17,173,990 מיליון יורו לענקית הכדורגל האנגלית, עובד נגד השעון כדי להציל את הקריירה שלו עד יום שני, פקיעת המועד. אם מוטו לא יצליח להחזיר את החוב, תתבע התאחדות הכדורגל האנגלית מפיפ"א להרשיע את השחקן ולחסל לו את הקריירה.

מוטו מנסה כרגע לפעול בכל המישורים, כולל, כמובן, דרך קבוצתו הנוכחית, פיורנטינה. עוד עולה מהדיווח כי צ'לסי מערימה קשיים על השחקן והיא לא ממש מוכנה להגיע עימו לעמק השווה. החדשות לגבי מוטו תפסו לא רק את קברניטי הקבוצה בהלם, אלא גם את ראשי המדינה.

משפחת דלה ולה, השולטת בקבוצה מפירנצה, עירבה כבר את שר העבודה האיטלקי, כשהאחרון מנסה לפעול אצל ראש הממשלה והבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני, כדי שזה יתערב במישור הלאומי ויציל את הקריירה של השחקן. "הנושא של מוטו רגיש, ואני תובע מהממשלה להיות מעורבת בנושא", אמר השר סאקוני. בעיר אף חשבו לארגן ערב התרמה בעיר לרומני כדי שיוכל לשלם את הסכום הגבוה.

ביום ראשון תתמודד הקבוצה שהעפילה לליגת האלופות נגד פאלרמו, וייתכן שזה יהיה משחקו האחרון של מוטו בקריירה העשירה שלו. החוב העצום של מוטו לכחולים נובע מהעובדה שבאוקטובר 2004 נמצאו בדמו של מוטו שרידים של הסם קוקאין. ה-CAS קבע אז כי הוא חייב לפצות את צ'לסי בסכום של כ-17 מיליון יורו על הנזקים שהוא גרם לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully