וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל חיפה 0:1

לאחר שספגה הפסד טכני בגלל שיתוף ישראל ראש, גברה מ.ס. אשדוד על הפועל חיפה 0:1 בזכות נגיחה של מקרייב (78)

שבוע לא פשוט עבר על מ.ס. אשדוד. הקבוצה הדרומית נאלצה להתמודד בעיקר עם בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מאשר בהכנות לקראת הפועל חיפה, לאחר שנענשה בהפסד טכני. כזכור, אשדוד שיתפה את ישראל ראש שהיה מוצהב במשחק מול בני יהודה, וכתוצאה מכך תוצאת התיקו מהמשחק (1:1) הפכה להפסד (3:0). עם כל זה הגיעה הקבוצה לקרית אליעזר, והשיגה ניצחון חוץ נאה, 0:1, שיכול לשלוח אותה לדרך חדשה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים שער מול הפועל חיפה. הראל אלימלך
התאוששות לא פשוטה, דווקא בקרית אליעזר. שחקני אשדוד חוגגים/הראל אלימלך

בהפועל חיפה הגיעו עם הרבה מומנטום למשחק, לאחר הניצחון במחזור הפתיחה על מכבי נתניה (1:2), אבל שחקניו של שלומי דורה לא השכילו לנצל את התנופה כדי למנף זאת לניצחון מול הקהל הביתי. המחצית הראשונה היתה בשליטת המארחים, שהגיעו ללא מעט הזדמנויות, אבל נתקלו בשוערה של אשדוד, סטויקיץ', שהציג משחק נהדר.

חיפה המשיכה ללחוץ גם במחצית השניה, אבל אז התעוררה אשדוד, והחלה לחפש בעצמה את השער. בדקה ה-78 זה השתלם, כשמהלך טוב של המחליף, אמיר לביא, הוביל לנגיחה מצויינת של דימיטאר מקרייב, שהעלה את קבוצתו ליתרון. עד לסיום המשיכו המארחים ללחוץ על שערה של אשדוד, אבל סטויקיץ' היה במקום פעם אחר פעם, וחוסר ריכוז של שחקני החלק הקדמי של חיפה בדקות הסיום מנע מהם למצוא את שער השיוויון.

מהלך המשחק

דקה 4: עידן שריקי קיבל מסירה ברחבה ובעט לפינה השמאלית של בן שנן, השוער הדף לקרן.

דקה 25: הישאם כיוואן הרים כדור קרן, חרסיסיץ' נגח למרכז השער אבל סטויקיץ' היה במקום.

דקה 30: ערן לוי קיבל את הכדור באזור ה-30 מטרים מול שער אשדוד, עבר את השחקן שלו ובעט בעוצמה למכרז השער, אבל סטויקיץ' קלט.

דקה 31: סטויקיץ' מציל פעמיים את אשדוד, כשאבו ניל נוגח מקרוב והשוער שוב מציל מצויין.

דקה 50: ערן לוי מסר לאייל טרטצקי שקיבל את הכדור ומשמונה מטרים שלח כדור למרכז השער. סטויקיץ' הדף לא טוב, אבוקרט נגח את הכדור החוזר שהורחק על ידי ההגנה.

דקה 65: שריקי קיבל כדור באמצע הרחבה, אבל מול בן שאנן שלח את הכדור החוצה.

דקה 78: גול! אמיר לביא פרץ מהאגף הימני, הגביה את הכדור לרחבה, ודימיטאר מקרייב נגח מקרוב אל הרשת, 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 93: כיוואן הרים כדור מצויין אל תוך רחבת אשדוד, אבל ג'נאח נגח סמוך לקורה והחוצה.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, עמנואל פאפו, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ' (חנן ממן, 80), יוסי דורה, רן אבוקרט (גל הראל, 66), הישאם כיוואן, ערן לוי, אמיר אבו ניל (יוסי ג'נאח, 77).

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, משה אוחיון, עידן וייצמן, שי רביבו, ניר נחום (אמיר לביא, 52), עידן שריקי (ברק בדש, 67), דמיטאר מקרייב (אדיר טובול, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully