וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הפועל פ"ת 0:2

יוסי שבחון הצטיין, בישל וכבש, מכבי ת"א ממשיכה לדהור אחרי 0:2 על הפועל פ"ת ונראית כמועמדת ראויה ללכת עד הסוף

שחקני מכבי תל אביב איליה יברויאן עם יוסי שבחון. ברני ארדוב
צמד בכותרות. שבחון ויברויאן/ברני ארדוב

מכבי חיפה עדיין קצת קצרה והראש בליגת האלופות, הפועל תל אביב עסוקה בהמבורג וסלטיק ומציגה יכולת בינונית ובית"ר ירושלים התחילה את העונה מאוחר. כמה שבועות בתוך עונת 2009/10, אם מכלילים את גביע הטוטו, נראה שיש לנו מועמדת רצינית בולטת לזכייה באליפות העונה ותאמינו או לא, קוראים לה מכבי תל אביב.

הצהובים גברו היום (שבת) 0:2 על הפועל פתח תקוה, אבל חוץ מהתוצאה החיובית גם הותירו רושם טוב, שיחקו כדורגל נעים ומשוחרר וכשבשבועות הקרובים ממתינים להם ארבעה משחקים רצופים נגד העולות החדשות, נראה שיש להם את כל התנאים לייצר מומנטום חיובי, לצבור בטחון ופשוט לדהור קדימה.

מכבי תל אביב הציגה היום כדורגל טוב ולפרקים מצוין, בעיקר במחצית הראשונה. מעל כולם בלט יוסי שבחון, שנע ללא כדור, הקפיד לקבל כדורים בשטחים מתים, בישל את השער הראשון לאיליה יברויאן בדקה ה-30 וכבש בעצמו את השני כעבור 11 דקות. אם הצהובים אכן יחתימו את הקשר ההתקפי איביצה אילייב שנכח היום במשחק, הם יצטרכו לחשוב על דרך לשלב אותו עם שבחון. בכושר בו הוא נמצא, מספר 14 בצהוב חייב להיות הבורג המרכזי של מכבי.

אבל שבחון לא היה שם לבדו וכל החלק הקדמי בצהוב נראה מצוין. תמיר כחלון השתלב היטב במשחק השוטף, גיז'רמו ישראלביץ' עשה הרבה עבודה ובנה את המהלכים של שני השערים הראשונים, יובל אבידור נכנס היטב לתפקיד של חלוץ שני ואיליה יברויאן נמצא בכושר כיבוש נהדר. בחולייה האחורית שרן ייני לא התקשה לשלוט במרכז המגרש ואיגור טומאסיץ' וליאור ז'אן ייצרו שקט.

וכאן בעצם מגיעים להפועל פתח תקוה, שאחרי ניצחון במשחק הפתיחה על אחי נצרת ועוד ועוד ועוד הצהרות בומבסטיות וחסרות כיסוי של חבר ההנהלה דני לוי, אולי הבינה היום קצת יותר טוב היכן היא עומדת ושתיקו נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו זה סיפור שונה מהליגה.

השחקנים בכחול לא איימו על השער של לירן שטראובר אפילו פעם אחת במחצית הראשונה וכשנזכרו לעשות את זה, הם כבר היו בפיגור 2:0. בחלק ההגנתי דני ניראון יצטרך לתת את הדעת על החופש המוגזם שקיבלו יוסי שבחון וגיז'רמו ישראלביץ' ועל המשחק הנרפה, הרך והמאוד מתפשר שהציגו שחקניו.

אבל שחקני ואנשי פתח תקוה לא צריכים להתאכזב יותר מדי. זו לא התחרות שלהם, לא נגד מכבי תל אביב. היום יכולנו לראות לאן מועדות פניהן של שתי הקבוצות. אחת כבר רצה לאליפות, השנייה כנראה תתברג איפשהו במרכז הטבלה. המשך יבוא.

מהלך המשחק

דקה 5: ישראלביץ' מצא את שבחון שניצב על סף הרחבה, זה השתלט על הכדור והתשחרר יפה, אבל הבעיטה שלו מצאה הדיפה טובה של שניר דורי לקרן.

דקה 19: יברויאן הקדים את גל כהן לכדור בתוך הרחבה ובעט חזק משבעה מטרים, הכדור פגע בפניו של עמנואל מתיאס רגע לפני שהוא נכנס לרשת.

דקה 30: גול! ישראלביץ' חתך בקלילות לתוך הרחבה הכחולה והעביר לשבחון, זה הכניס כדור קטן קדימה ואילי יברויאן כבש בבעיטה משישה מטרים בקלות. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 41: גול! ישראלביץ' שוב הגיח מאחור והפעם מצא את אבידור בצד שמאל של הרחבה, החלוץ הגביה למרכז הרחבה ויוסי שבחון הבלתי מכוסה נגח מצוין לפינה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 43: תמיר כחלון השתחל יפה לתוך הרחבה הכחולה, התגבר על גל כהן בקלות והקפיץ מעל שניר דורי שיצא לכיוונו, אבל אברבנל הרחיק מטר מהקו.

דקה 55: ברלצ'אי העל כדור מצד ימין, הכדור היע לאיימן אבו סלאח שבעט מהאוויר מזווית קשה, אבל שטראובר בלם.

דקה 60: הגנת מכבי התקשתה להרחיק את הכדור אחרי בעיטה חופשית, מתיאס הגיע מאחור והפציץ משבעה מטרים מעל המשקוף.

דקה 80: ישראלביץ' חדר מצוין לרחבה ובעט ברגל שמאל, הכדור הלך החוצה.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' ג'ברו, תומר בן חיים (שחר בלילטי, 70), קובי דג'אני, מרק גורמן (איימן אבו סלאח, 46), טומו ברלצ'אי, אלנתן סלמי, עוסמן בשירו (ארמון בן נעים, 58).

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (אנדריי קומאץ', 69), תמיר כחלון (דור מלול, 63), יובל אבידור (עמנואל מאיוקה, 79), איליה יברויאן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראה שנכונו להם הרבה חודשים של אושר. אוהדי מכבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully