וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל רעננה

האלופה שוב הסתבכה מול עולה חדשה אחרי האופוריה מליגת האלופות, אך ארבייטמן עם צמד נחלץ פעם נוספת לעזרה

אחרי האופוריה של ההעפלה לליגת האלופות וההגרלה שזימנה לה את באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו, שבה היום (שבת) מכבי חיפה לביצת הכדורגל הישראלית. הפועל רעננה אירחה את הירוקים במסגרת המחזור השני של ליגת העל באיצטדיון בכפר סבא והקשתה על חייה, אך בסופו של דבר ניצחו הירוקים 1:3 עם מהפך וצמד של שלומי ארבייטמן. לחיפה מאזן מושלם של שש נקודות, בעוד רעננה נותרת עם המחמאות ותצטרך לחפש נקודת בכורה לאחר פגרת הנבחרות.

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי חיפה. איתי חסיד
המושיע של אלישע. ארבייטמן/איתי חסיד

האלופה הגיעה למחזור השני ארבעה ימים לאחר שהעפילה לליגת האלופות. אלישע לוי והשחקנים ידעו כי למרות נוכחות ביציע של נציג באיירן מינכן, שכרגע הם צריכים לשים את כל החגיגות בצד ומהר. אלא שדווקא רעננה שמה בצד את הדיבורים והראתה שהיא לא חוששת לרגע. המארחים תקפו באמצעות ארמנדו לסקאנו המוכשר והיו טובים יותר במחצית הראשונה, כשהירוקים העייפים מתקשים לפתח משחק מסירות ומאבדים כדור בקלות יחסית.

סטיבן כהן, קשר הרכש היהודי-צרפתי של רעננה, לא יכול עדיין לשחק ובינתיים ודאי התרשם מחבריו כשצפה בהם מהיציע, כשגם במחצית השנייה החלו טוב יותר ממכבי חיפה ואף נהנו משער, כשתמיר פור נגח לקורה והכדור ניתז פנימה מגבו של ניר דוידוביץ' בדקה ה-58. גוסטבו בוקולי וליאור רפאלוב, שקיבלו הזדמנות בהרכב כחלק מהרוטציה של אלישע לוי, איכזבו בגדול ולא רשמו פעולה חיובית אחת, אך חיפה חזרה בזכות ארבייטמן ופיטר מסיללה, שנראים כשניים שעשו את השדרוג המשמעותי של העונה.

בדקה ה-66 בישל מסיללה לחלוץ המוכשר, שגילגל לרשת מקרוב. ארבייטמן השלים צמד בדקה ה-84 ואילו מסיללה השלים צמד בישולים שלוש דקות לאחר מכן, כשסידר שער בכורה בליגה לולדימיר דבאלישווילי. חיפה יכולה לנשום לרווחה ולנצל את הפגרה על מנת לנוח, להתחזק ובעיקר לחזור לקרקע. ההמשך לא הולך להיות קל יותר.

מהלך המשחק

דקה 10: דוס סנטוס ניצל הרחקה רעה של קינן, אבל מ-15 מטרים פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 19: ארבייטמן קיבל כדור ומ-18 מטרים בעט מעל שערו של סמדג'ה.

דקה 22: מסיללה מסר לרפאלוב, שבעט מחוץ לרחבה ישר לידיו של סמדג'ה.

דקה 23: לסקאנו תיעתע בהגנת חיפה, אך בעט מקרוב חלש ולידיו של דוידוביץ'.

דקה 58: גול! עטיה הגביה כדור חופשי לפינה הרחוקה, פור עלה ונגח טוב לקורה ומשם הכדור ניתז לגבו של דוידוביץ' ולרשת. 0:1 מפתיע לרעננה.

דקה 66: גול! כיאל שלח כדור עומק למסיללה, שהעביר למרכז הרחבה ושם ארבייטמן כבש ללא קושי. חיפה משווה ל-1:1

דקה 75: סמדג'ה הוציא מתפרצת לרעננה, אבל רז כהן לא ניצל את העורף הדליל של חיפה ובעט החוצה.

דקה 77: עטיה בעט מ-20 מטרים, דוידוביץ' שמט את הכדור וטשיירה הרחיק.

דקה 84: גול! בוקולי הגביה לרחבה, דבאלישווילי נגח וארבייטמן בעמדה של ספק נבדל כבש בסוג של מספרת. 1:2 לחיפה.

דקה 87: גול! מסיללה פרץ בשמאל ובבישול שני במשחק השאיר את דבאלישווילי ללכבוש מול שער חשוף. 1:3 לחיפה, שער ליגה ראשון לחלוץ הגאורגי.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, אבי סופר, איתי טואף, חיים פונטרמולי, רועי לוי (דודו ביטון, 86), תמיר פור, לירה, ארמנדו לסקאנו (שניר שוקר, 75), רז כהן (איתי אלקסלסי, 80), כריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (בירם כיאל, 55), דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, יניב קטן (שי מימון, 87), ליאור רפאלוב (מוחמד גדיר, 58), ולדימיר דאבלשווילי, שלומי ארבייטמן.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. איתי חסיד
ממונאקו לכפר סבא. שחר/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully