וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השעה את ג'יי אר?

מנהלת ה-NBA השעתה את השחקן ל-7 משחקים עקב עבירות נהיגה. ג'קסון רוצה לעזוב את הווריורס, קינג תוקף את אייברסון

מנהלת ליגת ה-NBA השעתה את שחקנה של דנבר, ג'יי אר סמית', ואת שחקן פיניקס, ג'ייסון ריצ'ארדסון, לאחר שהשניים הורשעו לאחרונה בעוון עבירות נהיגה.

סמית' יראה את שבעת המשחקים הראשונים של הנאגטס מהיציע, זאת לאחר שנהג בחוסר זהירות ברחבי ניו ג'רזי. העונש הכבד יחסית שקיבל סמית' הגיע מכיוון שלאחרון יש עבר עשיר של עבירות בכביש. ב-2007 היה מעורב סמית' בתאונה בה נהרג נוסע. ג'יי ריץ' יחמיץ רק שני משחקים, לאחר שנהג בגילופין באריזונה. עם זאת, ב-NBA נמנעו מלהטיל קנס על השניים.

"הקומישינר הבהיר לא אחת שהוא רוצה להציב את סט הסטנדרטים הכי גבוה שאפשר להתנהגות של אתלטים", נמסר בהודעה שיצאה ממשרדו של דייויד שטרן. יו"ר הנאגטס מרק וורקנטיין אמר בתגובה: "אנחנו נתמוך בג'יי אר, כאשר הוא עדיין נושא בתוצאות התאונה הטראגית שאירעה לו לפני שנתיים".

סטיבן ג'קסון רוצה לקחת אליפות

בעוד אחד מיני אירועים רבים בהם משתתפים שחקני NBA, לקח חלק שחקן גולדן סטייט סטיבן ג'קסון (וגם אל הרינגטון). כשעלה לבמה נשאל ג'קסון האם הווריורס מסוגלים להגיע לפליאוף בעונה הבאה, והוא ענה: "אני לא חושב שאני אישאר לוחם. אני רוצה לעזוב".

רצונו של ג'קסון נובע בעיקר מהעובדה כי הוא רוצה לעבור לקבוצה עימה הוא יוכל לזכות באליפות. "גולדן סטייט מודעים לכוונה הזו שלי", הוסיף אחר כך ג'קסון בראיון. "אני מקווה לעבור לקליבלנד, אולי קבוצה בטקסס או שמא ניו יורק".

אל הרינגטון, מצידו, לא היה מופתע מדבריו של ג'קסון. "דיברנו כל הזמן, כך שכבר ידעתי זאת", אמר. "בכנות לעתים אנשים צריכים שינוי בחיים ואני חושב שהשינוי הזה יכול להיות בניו יורק - זה יהיה נחמד".

קינג: "אייברסון לא עושה את השחקנים שמסביבו לטובים יותר"

לבילי קינג, הג'נרל מנג'ר ונשיא פילדלפיה סיקסרס לשעבר, יש בטן מלאה על שחקן הקבוצה בדימוס, אלן אייברסון בן ה-34. בראיון לאובזרבר התייחס קינג לרכז הקבוצה בעבר.

"אלן לעולם לא עשה את השחקנים שמסביבו לטובים יותר", ירה קינג, "כי הוא תמיד עסק בעצמו. כרגע, הוא לא נמצא בשלב בקריירה שבו הוא יכול עדיין להיות מרוכז בעצמו. הוא כבר לא דמות מפחידה, כך שהוא חייב לעשות דברים אחרים, ואני לא בטוח שהוא יצליח.

"האישיות של אייברסון היא איך לומר, 'אני עדיין יכול לעשות את זה'", הוסיף קינג. "הוא חושב שהוא יכול לקחת את כל הזריקות, לצאת עד מאוחר ולעשות כל מה שהוא עשה בשנות ה-20 לחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully