וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ: לארי אובאנון וביירון איטון חתמו בקבוצה

30.8.2009 / 10:44

הקבוצה מעיר היין התחזקה בשחקנה מאשתקד, שהעדיף להישאר בעיר על פני מעבר לירושלים, ובבוגר אוקלהומה סטייט

חמישה ימים לפני פתיחת האימונים ובמכבי ראשון לציון עובדים קשה על מנת להשלים את הסגל לפתיחת העונה. הזר היחיד שהיה חתום עד כה בקבוצה הוא דלרון ג'ונסון, אך היום (ראשון) הקבוצה החתימה גם את שני הגארדים לארי אובאנון, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, וביירון איטון, בוגר אוקלהומה סטייט.

באובאנון הייתה מעוניינת גם הפועל ירושלים, אך השחקן הודיע בימים האחרונים לראשון לציון כי הוא מעוניין להשאר עונה נוספת, והצדדים הגיעו לסיכום. עם איטון ניהלה הקבוצה מעיר היין מגעים זה שבועיים, ועתה הם הבשילו לכדי חתימה. מלבד השניים חתומים בקבוצה הישראלים ארז מרקוביץ', יהוא אורלנד, אבי בן שימול, יוני מורן ורז זהביאן. בראשון לציון מקווים לסכם גם את המשך דרכו של איתי לב בקרוב.

אובאנון (26, 1.91), היה שחקן חמישייה בעונתו האחרונה במכללת לואיויל עמה הגיע לפיינל פור המכללות תוך כדי שהוא רושם 15.2 נקודות למשחק. אחרי שלא קיבל חוזה ב-NBA חתם במדי הכוכב האדום בלגרד ואת עונת 2006/7 סיים בנאפולי האיטלקית. את רוב עונת 2007/8 העביר אובאנון באקדמיק סופיה, אך למרות עונה טובה לא מצא קבוצה בעונה העוקבת עד לחודש דצמבר כשנחת בראשון לציון של עופר ברקוביץ'. ב-11 משחקים בראשון לציון רשם אובאנון 17.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק וסחף את הקבוצה להשארות בליגת העל.

איטון (1.80, 23), בוגר מכללת אוקלהומה סטייט מהשנה, היה נחשב לאחד הרכזים המבטיחים בתיכונים ואף נבחר למקדולנדס אול אמריקן בשנת 2004. כשנכנס למכללת אוקלהומה סטייט נחשב איטון לרכז מוכשר אך לכזה עם בעיות משקל שעזרו לו להתמודד עם מגע של שחקנים חזקים יותר. בשיא משקלו שקל איטון 115 קילו, אך לפני השנה האחרונה השיל כמעט 30 קילו ממשקלו ובעונתו האחרונה הוביל את אוקלהומה לסיבוב השני של טורניר המכללות תוך כדי שהוא קולע 14.3 נקודות, מוסר 5.7 אסיסטים ומוריד 3.7 ריבאונדים למשחק.

עדכון ראשון: 29.8, 10:27
עדכון אחרון: 30.8, 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully