וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסינבאייבה: "זה בלתי ייאמן, פשוט מטורף"

הקופצת במוט שקבעה שיא עולם (5.06) הייתה באקסטזה. פאוול הגיע אחרי בולט, אך מאמין: "אני יודע שאני יכול לנצח אותו"

רק לפני כשבועיים הייתה נתונה ילנה איסינבאייבה בסוג של תהום ספורטיבית עבורה, כאשר שיאנית העולם איכזבה בקפיצה במוט כשלא הצליחה לעבור אפילו את הגובה ההתחלתי באליפות העולם בברלין וסיימה אחרונה. אבל תפקידו של גלגל זה להסתובב, וכעבור שבועיים היא הגיעה לפסגה חדשה.

אמש (שישי) קבעה הפנומנית הרוסייה שיא עולם בקפיצה במוט בתחרות הגולדן ליג בציריך, כשעברה רף של 5.06 מטרים. הרוסייה לא התקשתה לעבור גבהים של 4.71 ו-4.81 מטרים בנסיונות הראשונים, שלמעשה כבר הבטיחו לה את המקום הראשון.

ואז היא הגיע לרגע שכולם חיכו, וכבר בניסיונה הראשון קבעה את השיא. זה היה שיאה ה-27 במספר, כשהיא רושמת 15 שיאי עולם באצטדיונים פתוחים, בנוסף ל-12 שיאים נוספים באולמות, ונראה, לפחות לפי התחרות אמש, כי זה לא יהיה האחרון שלה.

"בברלין", אמרה איסינבאייבה, "היו לי רק שלוש קפיצות, כך שהרגשתי די רעננה בציריך. זה בלתי ייאמן, פשוט מטורף. הבנתי רק אחרי ברלין שקודם כל חשוב לנצח את התחרות ואז להתמקד בשיא העולם. בדרך זו ברלין עזרה לי".

בולט: "הגוף שלי הגיב לא טוב לריצה"

נהיינו תובעניים כלפי יוסאין בולט. אמש, כאשר קבע הפנומן הג'מייקני תוצאה של 9.81 שניות בריצה ל-100 מטרים, חשנו אכזבה קלה. האיש המהיר בתבל, שקבע שיאי עולם מדהימים באליפות העולם בברלין (ב-100 וב-200 מטרים) הגיע ראשון שוב, אבל בזמן האיטי ב-23 מאיות מהשיא שקבע. המעניין בריצה היה שאסאפה פאוול הוביל בחלק מהריצה, אבל לקראת הסוף בולט העביר הילוך וניצח.

"הייתי אומר שזו הייתה ריצה לא יציבה", הסביר בולט בסיום. "הגוף שלי היה עייף בתחילת המירוץ, הרגשתי תשוש תוך כדי. לקראת הסוף הייתי צריך להגביר את המהירות שלי, אך הגוף שלי עדיין לא הגיב טוב לריצה".

בן ארצו, פאוול שסיים שלישי במקצה בברלין, הגיע הפעם שני עם זמן של 9.88 שניות. "הריצה הזו נותנת לי הרבה ביטחון שאני יכול לנצח במירוצים. אני רק צריך לעבוד על החלק האחרון שלי של הריצה. עכשיו אני יודע שאני יכול לנצח את בולט כשהכול עובד טוב עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully