וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מרגע זה המשימה היא לחזור לאירופה"

מאמן בני יהודה, שנחתה בישראל, חושב רק קדימה. "אני שונא להפסיד, אבל גאה בשחקנים". עזוז: "יש להם תקציב פי 30"

בני יהודה, שהודחה ביום חמישי מהליגה האירופית אחרי הפסד כפול לפ.ס.וו. איינדהובן ההולנדית (2:0 בסיכום שני המשחקים) נחתה הלילה (בין שישי לשבת) בישראל. כ-20 אוהדים כתומים עטופים בדגלים וצעיפים המתינו לשחקנים שהגיעו ארצה אחרי עיכוב של כארבע שעות בטיסה היוצאת מאמסטרדם.

"בסך הכול אני חושב שעשינו קמפיין ארוך ומוצלח באירופה", אמר המאמן גיא לוזון לוואלה! ספורט עם הגעתו ארצה. "אני גאה מאוד בשחקנים שלי. ראינו את אייאקס ואת נ.ק. ברדה מגיעות לאצטדיון פיליפס באיינדהובן ומקבלות שלישייה ורביעייה. באה בני יהודה וקיבלה שער אחד מפנדל שלא בטוח בכלל שהיה והייתה צריכה לכבוש לפחות שער אחד. עשינו את העבודה כמו שצריך ואני מאוכזב מאוד מההפסד כי אני שונא להפסיד אבל אני גאה מאוד בשחקנים".

לוזון: "עשינו ניצחונות היסטוריים למועדון"

לוזון המשיך: "יחס השערים שלנו עומד על 11 שערי זכות ושני שערי חובה, אנחנו מאוכזבים מאוד על אי העלייה שלנו לשלב הבתים. אני חושב שהיינו ברוב ההתמודדות יריב שווה כוחות לפ.ס.וו. וזה הרבה בזכות השחקנים. היינו שווים יותר משער בהתמודדות הזאת ולא כבשנו, וברמות האלה ברגע שאתה לא כובש אתה לא יכול לעלות. עשינו ניצחונות היסטוריים למועדון, ניצחונות ראשונים באירופה, התחלנו מסורת מסוימת ואני מקווה שנמשיך אותה בשנה הבאה. מרגע זה המשימה שלנו היא לחזור לזירה האירופית, וכמה שיותר מהר ונעשה הכול כדי לחזור לשם דרך הליגה".

לוזון התייחס לעיבוי סגל הקבוצה ולצירופם של הקשר לירן כהן והחלוץ עומר רפס: "אנחנו מחזקים את הסגל כי הוא קצר והשאיפה שלנו היא במינימום לחזור לאירופה ולהשיג שוב כרטיס למפעל אירופי, כך שנצטרך סגל רחב. אני מאמין שלירן יעזור לנו ואני מקווה שגם עומר יהיה איתנו וזה יעזור לנו מאוד. בינתיים אנחנו נישאר עם החיזוק הזה ונראה מה יהיה בהמשך".

המאמן התייחס למשחק שמצפה לקבוצה ביום שני הקרוב בליגה מול מכבי אחי נצרת: "השחקנים שלי על הקרקע, הם היו על הקרקע גם באשדוד, באו ועשו את ה-100% שלהם ואני מבטיח לכך שהם יעשו את העבודה גם ביום שני בכדי לנצח בבית. המשחק ביום שני יסיים עבורנו רצף לא פשוט של ארבעה משחקים בעשרה ימים ואנחנו יודעים שזה יהיה המשחק האחרון ולאחר מכן יוצאים לפגרה. ניתן 100% וננוח אחר כך".

בלדוט: "התעדכנו על הניצחון נגד אשדוד דרך האינטרנט"

הקפטן אסי בלדוט גם התייחס למסע המופלא של קבוצתו באירופה: "אני חושב שאירופה הייתה חוויה מדהימה, זה משהו שלא רגילים אליו כאן בליגה. במיוחד כשאנחנו מגיעים לאצטדיונים כאלה לשחק מול שחקנים כאלה טובים. אני חושב שכמו במשחק הראשון גם במשחק הזה היינו שווים שער אחד או שניים ולא השכלנו להבקיע, חבל מאוד. אבל אנחנו כבר מסתכלים לעבר יום שני בליגה. החוכמה עכשיו היא לדעת להתמקד בליגה ואני מקווה שבעזרת השם העונה נהיה בצמרת ונגיע לאירופה גם בשנה הבאה".

בלדוט התייחס לפרשת הניצחון הטכני בו זכתה הקבוצה נגד אשדוד: "סיפרו לנו את זה כשהיינו שם והתעדכנו דרך הפרסומים באינטרנט, אנחנו מאוד מאושרים על שלוש הנקודות האלה ואנחנו כבר מסתכלים הלאה למשחק הקרוב, נהיה חייבים לנצח בבית כדי לשאוף למעלה. יש עייפות אבל יש לנו סגל טוב ואני מאמין שיהיה בסדר".

"שיחקנו נגד קבוצה טובה שהיא שם גדול מאוד באירופה", אמר המגן איציק עזוז. "יש להם שמות מפוצצים ותקציב בערך פי 30 מאיתנו ועמדנו איתם ברוב שלבי המשחק כשווים אבל זה לא הספיק. נשאר לנו להתרכז בליגה ונהיה מוכרחים לבוא חזקים למשחק בשני נגד אחי נצרת כי אם לא, נקבל בראש כי הקבוצה נגדה נשחק תבוא להראות שגם לה מגיע להיות בליגת העל כך שמצפה לנו משחק קשה מאוד. אני מקווה שנדע להיות מרוכזים ולקחת את שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully