וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה 0:1 את שחטאר בגמר הסופרקאפ

אחרי 115 דקות משעממות סיים פדרו המחליף חילופי מסירות עם מסי כדי להעניק לבארסה תואר שני, כשהעונה בקושי התחילה

כשהליגה הספרדית נפתחת מחר (שבת) עם משחקה הביתי של ריאל מדריד נגד לה קורוניה, קיוותה הערב ברצלונה לגרוף תואר שני (אחרי זכיה בסופר-קאפ הספרדי) בעוד שהיריבה המושבעת אפילו לא שיחקה דקה, כשפגשה בסופר-קאפ האירופי את שחטאר דונייצק, מחזיקת גביע אופ"א. מאמן בארסה, פפ גווארדיולה, העלה את הרכבו החזק ביותר, עם מסי, הנרי וזלטאן איברהימוביץ' בחוד. אלא שמנגד עמדה קבוצה אוקראינית עיקשת, שממש לא הגיעה למונאקו כדי לשמש תפאורה. המחצית הראשונה היתה חלשה, כשמצד אחד מנסה ליאו מסי לסחוב את אלופת אירופה על גבו, ומהשני מראה דימיטרו צ'יגרינסקי מדוע מה שמפריד כרגע בינו ובין חתימה בברצלונה זו הודעה רשמית לתקשורת.

גם המחצית השניה התאפיינה במשחק מעט מבולבל בשני הצדדים, כששוב היה זה מסי שניסה כמעט לבדו להכניע את ההגנה הרוסית, אך לשווא. מבצע נוסף של הגנרל הקטן בתוספת הזמן כמעט הסתיים בשער גדול, אך ההגנה של מחזיקת גביע אופ"א הרחיקה לקרן, והקבוצות הלכו להארכה. בדקה ה-98 הגיעה פחות או יותר ההזדמנות הראשונה של שחטאר במשחק, כשהמליף גיי שלח כדור יפה לאגהווה, אך החלוץ נעצר אצל ואלדס.

מהעבר השני ניסה בוז'אן קרקיץ', שהחליף את הנרי מספר דקות מוקדם יותר, אך פיאטוב הדף לקרן. ואז הגיעה הדקה ה-115, ופדרו, שצורף הקיץ באופן רשמי לסגל הבוגר והחליף את זלטאן המאכזב בדקה ה-81, נתן כדור למסי, קיבל אותו חזרה במהלך מופלא, ומול פיטאוב הפגין קור רוח גדול וקבע את תוצאת המשחק - 0:1 לברצלונה, שגורפת תואר שני, והעונה עוד בקושי התחילה. יש עתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully