וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי וטוטנהאם עדיין מושלמות, שער לתמיר כהן

תמיר כהן כבש אך בולטון נכנעה לשער ניצחון של ג'רארד ב-2:3 של ליברפול. צ'לסי ניצחה את ברנלי, טוטנהאם עדיין מושלמת

המחזור הרביעי באנגליה שנפתח היום (שבת) בישר בעיקר על המשחק המסקרן בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד, אך מלבד שתי הגדולות הללו, שיחקו בו מספר קבוצות נוספות שמזחיקות בתואר המחייב "מועמדות לאליפות". אחת כזו היא צ'לסי, שפתחה את המחזור עם משחק ביתי נגד ברנלי ולא התקשתה לנצח 0:3 כדי לשמור על 100 אחוזי הצלחה בליגה עד כה ולהמשיך במומנטום החיובי.

ליברפול שוב נראתה רעועה, אבל הצליחה לקום מהקרשים פעמיים, ולהוציא ניצחון חוץ, 2:3 מול בולטון, בשורותיה כבש תמיר כהן שער. טוטנהאם המשיכה את הריצה הנהדרת שלה עם ניצחון ביתי, 1:2 על בירמינגהאם, עם שער בדקה ה-94 של לנון. ווסטהאם חיפה להתאושש מהתגרה האלימה במשחק מול מילוול, אבל הצליחה לסיים רק בתיקו מאופס עם בלקבורן. סטוק השיגה ניצחון 0:1 מול סנדרלנד, בעוד וולבס והאל סיימו בתיקו 1:1.

צ'לסי - ברנלי 0:3

בשקט, בשקט, בלי הרבה רעש וצלצולים, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ממשיכה לשמור על מאה אחוזי הצלחה תוך שהיא כובשת שערים, משחקת כדורגל טוב ובינתיים לא טורחת לאבד נקודות בצורה מפתיעה.

צ'לסי, כצפוי, לחצה על השער של העולה החדשה מהרגע הראשון ושלטה ללא עוררין בשדה, אבל נתקלה שוב ושוב בשוער הדני בריאן ג'נסן, שהצליח לבלום את כל הניסיונות הכחולים. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השער סופסוף הגיע אחרי שמיקאל אסיין שלח כדור עומק לדידייה דרוגבה, זה העביר כדור רוחב וניקולס אנלקה כבש.

המגמה נמשכה גם עם פתיחת המחצית השנייה, אלא שהפעם צ'לסי הייתה חדה ביותר. כבר בדקה ה-47 הכפיל מיכאל באלאק את התוצאה עם נגיחה מקרוב אחרי בישול של פרנק למפארד וכעבור חמש דקות זה כבר 0:3 אחרי עוד בישול של למפארד, הפעם לאשלי קול שבעט חזק מהאוויר, מתוך הרחבה פנימה. הכחולים ניסו להגדיל, אבל לא הצליחו והסתפקו בשלישייה.

בולטון - ליברפול 3:2

אחרי שני הפסדים בשלושה משחקים, קיוו שחקניו של בניטז לצאת מהתקופה הרעה ולהיכנס למומנטום, לפני ששאר הגדולות בורחות לה בצמרת. גם הפעם זה הלך קשה מאוד, מול בולטון עם תמיר כהן בהרכב, שעד למשחק כלל לא מצאו את הרשת. המארחים הצליחו לעשות לא מעט דפיקות לב להנהלת ליברפול, כשהוליכו פעמיים, אבל שחקניו של בניטז הראו הרבה נשמה כשהפכו פיגור לניצחון. כבר בדקה ה-32 עלו המארחים ליתרון, כשכדור קרן של טיילור מצא את יוהאן אלמנדר, שנגח את זה לקווין דייויס, וזה שלח את הכדור פנימה.

ליברפול לא הרימה ידיים, וחזרה למשחק 9 דקות מאוחר יותר: גלן ג'ונסון לקח את הכדור בקצה הרחבה והפתיע את יאסקליינן עם כדור מדוייק לפינה הימנית. הלחץ של האדומים החל לתפוס תאוצה, אבל אז הגיעה המחצית השניה, ואיתה הגיע תמיר כהן. בדקה ה-47 ניצל הישראלי עירבובייה ברחבה, הגיע מאחור ושלח מצויין את הכדור אל הרשת. הלחץ של ליברפול על שערה של בולטון גדל בדקה ה-55, כששון דייויס ספג צהוב שני, והותיר את המארחים ב-10 שחקנים.

לא חלפו שתי דקות וקבוצתו של בניטז ניצלה זאת עד תום, כשטורס קיבל מסירה נהדרת מקאוט כדי לקבוע 2:2. יוסי בניון נכנס בדקה ה-63, והאורחים המשיכו את הקצב הטוב שלהם. 7 דקות לפני הסיום הגיע שער הניצחון, כשלא אחר מאשר סטיבן ג'רארד, שהיה מתוסכל מאוד ברוב שלבי המשחק, מצא את הרשת, לאחר מסירה מטורס. תמיר כהן הוחלף בדקה ה-78.

טוטנהאם - בירמינגהאם 1:2

האוהדים בוויט הארט פשוט לא מאמינים שזה קורה להם. שלושה מחזורים, שלושה ניצחונות, ונראה שהשאלה היחידה שעוברת בראשם של האוהדים למודי האכזבות היא: מתי החלום הזה ייפסק? ובכן, נראה שהן ייאלצו לשאול שאלה זו גם בשבוע, הבא, אחרי שקבוצתו של רדנאפ נותרה עם מאזן מושלם. הפעם זה הלך קשה מאוד מול בירמינגהאם הלוחמנית, אבל התרנגולים מצאו לבסוף את שער הניצחון.

שתי הקבוצות לא הרשימו יתר על המידה במחצית הראשונה, וגם תחילת השניה לא בישרה טובות. כשהיה נדמה שהמשחק הולך לתיקו מאופס, הגיע פיטר קראוץ', ובדקה ה-72 הקפיץ את האוהדים המקומיים לרגליהם, עם שער יתרון. האדלסטון הרים כדור חופשי ומצא את ראשו של החלוץ הענק, שנגח פנימה. אלא שהאורחים ראו כי טוב ורצו גם- 2 דקות מאוחר יותר מצאה בירמינגהאם את השיוויון, כשכדור של בניטז בלבל את קודוצ'יני, ולי בוייר היה שם כדי להשוות. נגמר? כמו שטוטנהאם נראית העונה היה ברור שלא. 4 דקות בתוך זמן פציעות מצאו המארחים את הניצחון, עם שער גדול של ארון לנון.

משחקים נוספים:
בלקבורן - ווסטהאם 0:0

סטוק - סנדרלנד 0:1
לסטוק: דייויד קיטסון (43)

וולבס - האל 1:1
לוולבס: סטירמן (43)
להאל: ג'יובאני (3)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully