וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "נקווה שהברנבאו שוב ייהנה לראות אותנו משחקים"

הסמל של ריאל מדריד מוכן לפתיחת העונה מול לה קורוניה (ש', 21:00, 5+), וצפוי לעלות בהתקפה לצד רונאלדו, קאקה ובנזמה

כמה סימלי שעונת 2009/10 של ה'לה ליגה' הספרדית נפתחת עם ריאל מדריד. זה לא רק שמדובר באחד משני המועדונים הגדולים במדינה - אולי בעולם כולו: זה שהבלאנקוס ביצעו את אחד הקיצים האקטיביים והמרשימים בהיסטוריית שוק ההעברות. עם סגל שכולל כעת גם את כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, צ'אבי אלונסו, קארים בזנמה, ראול אלביול, אסטבן גראנרו ואלברו ארבלואה, ריאל מדריד הפכה לקבוצה המסקרנת בעולם. גלאקטיקוס, 2.0 אם תרצו, במחיר מבצע של 249 מיליון יורו. ומחר (שבת, 21:00, שידור בספורט 5+), תארח ריאל מדריד החדשה את דפורטיבו לה קורוניה, במשחק שפותח באופן רשמי את עונת 2009/10 בספרד.

ואסור לשכוח את מנואל פלגריני, כמובן, שהגיע אחרי שנים יפות בויאריאל וינסה להוכיח שהוא מסוגל לאמן את הסגל הנוצץ באירופה. "הם מסוכנים מאוד ויכולים לעשות לנו צרות", אמר לקראת המשחק ראול, שצפוי לפתוח בהתקפה לצד רונאלדו, קאקה ובנזמה. "ננסה להגיב עם הכדורגל שלנו, נקווה שהברנבאו שוב ייהנה לראות אותנו משחקים".

את החבורה המדהימה הזאת תנסה לעצור לה קורוניה הצנועה, שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי והמכובד. "אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק קשה, אבל אני בטוח שאנחנו יכולים ליצור כמה בעיות עבורם", אמר הערב מאמן האורחת, מיגל אנחל לוטינה. כזכור, בפתיחת העונה שעברה הדהימה דפורטיבו 1:2 את הבלאנקוס בריאזור, אלא שהפעם, בסנטיאגו ברנבאו, צפוי סיפור אחר לגמרי. אנטוניו תומאס, אדריאן לופז ולסאד נאויוני יחסרו מהסגל של לוטינה, כשמהעבר השני תנסה ריאל להסתדר ללא סרחיו ראמוס הפצוע ופפה, שעדיין מרצה עונש הרחקה מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully