וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - אשדוד: בכיוונים שונים

העולה החדשה חזרה בגדול לליגה ורק רוצה להמשיך את המומנטום. האורחת רק רוצה לשכוח פרשת ההפסד הטכני

הפועל חיפה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (שבת, 19:00) מול מ.ס אשדוד. בחיפה מקווים להמשיך את המומנטום מהשבוע שעבר, שהגיע בעקבות הניצחון המשכנע על מכבי נתניה (1:2). אצל האדומים מהכרמל עדיין ניכרת ההתרגשות מהחזרה לליגת העל, ומהעובדה שמחר תערוך הקבוצה משחק בית ראשון בליגה הבכירה לאחר ארבע שנות היעדרות.

מבט חטוף להיסטוריה של הפועל חיפה מגלה כי דווקא קרית אליעזר לא תמיד היה מבצר עבורה. גם בעונה האחרונה שלה בליגת העל לפני ארבע שנים השיגה הקבוצה יותר נקודות בחוץ מאשר בבית.

עוד לפני האימון ערך שלומי דורה, מאמן הקבוצה, אסיפת שחקנים בה הראה לשחקניו קטעי וידיאו ממשחקי אשדוד. דורה בעיקר דיבר עם שחקניו על הצורך לא לבוא עם עודף ביטחון. לאחר האימון אמר דורה: "אנחנו בהחלט שואבים ביטחון מהמשחק בשבוע שעבר מול נתניה, אבל זה לא אומר שהמשחק מול אשדוד בכיס שלנו. מחכה לנו משחק קשה מול יריבה טובה ואנחנו רוצים לשמור על היכולת ועל המומנטום מהשבוע שעבר. חשוב לנו לראות את הרבה אדומים ביציעים, אני יודע שחלק גדול מהקהל של הפועל חיפה נעלם קצת כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית ואני רוצה לראות אותו חוזר למגרשים. בשבוע שעבר ביצענו את המהפך בזכות הקהל שדחף אותנו, וגם מחר אני רוצה שוב להרגיש את האוהדים באותה מידה".

דורה לא צפוי לערוך שינויים בהרכב מהשבוע שעבר וימשיך לתת קרדיט לאמיר אבו ניל הצעיר. למרות השער בשבוע שעבר, גל אראל יפתח שוב על הספסל והישאם כיוואן יהיה בהרכב. עדן בן בסט, הסובל מחבלה בגבו ולא התאמן גם היום, יעבור מחר מבחן כשירות. גם אם יהיה כשיר החלוץ אמור לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עמנואל פאפו, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי, אמיר אבו ניל.

מתן אוחיון יחליף את ראש המורחק

שבוע סוער עבר על מ.ס. אשדוד במהלכו פסק בית הדין המשמעתי של ההתאחדות הפסד טכני לקבוצה (3:0) בעקבות שיתופו הלא חוקי של הבלם ישראל ראש המוצהב בתיקו 1:1 מול בני יהודה במחזור הקודם. ראש הורחק לשני משחקים והוא לא יעמוד כמובן לרשותו של המאמן יוסי מזרחי במשחק החוץ בקרית אליעזר.

אחרי ההפסד הטכני שממקם את הקבוצה במקום האחרון בטבלה, מקווים באשדוד לצבור נקודות ראשונות בליגה מול העולה החדשה מחיפה, בכדי לא לפתוח את העונה במגמה שלילית שעשויה להשפיע על המשך הדרך.

על פי התרגול באימון המסכם נראה כי הבלם מתן אוחיון יתפוס את מקומו של ראש המורחק והוא יתופקד לצידו של האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. אורי אוזן ורחמים צ'וקול ימשיכו לפתוח בעמדות המגנים. משה אוחיון ועידן וייצמן יתופקדו כרגיל בקישור האחורי, כאשר עידן שריקי יפתח בחוד לצידו של דימיטאר מקרייב, שלא זומן הפעם לסגל של נבחרת בולגריה לקראת המשחקים מול מונטנגרו ואיטליה. ברוך דגו וניר נחום שסוחבים פציעות קיבלו מנוחה וטיפולים ויהיו בסגל למשחק.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, משה אוחיון, עידן וייצמן, שי רביבו, ניר נחום, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully