וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי ת"א: יברויאן האיום

החלוץ ינסה להמשיך את הכושר המצוין. דני לוי דירבן את שחקני המארחת: "הוא לכלך עליכם, תראו לו מה זה" (שבת, 17:15)

שחקני מכבי תל אביב יקיימו הערב (שישי) את האימון המסכם ובכך יסיימו את ההכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל פתח תקווה באורווה (שבת, 17:15, ספורט 1). כזכור, במחזור הפתיחה בשבוע שעבר דרסו השחקנים של אבי נמני את בני סכנין 1:3 במשחק רווי אירועים ושערוריית שיפוט. במכבי רוצים להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה בשבועות האחרונים, כאשר במועדון לא זוכרים מתי פתחו עונה עם שני נצחונות ליגה רצופים.

המנג'ר, אבי נמני, ייהנה מחר מסגל מלא לאחר שחוזהו של קשר הרכש הסלובני, אנדריי קומאץ', עבר בבקרה והוא ייכלל בסגל למשחק אולם יפתח על הספסל. גם הקשר תמיר כחלון, שלא שותף בנצחון על סכנין, חוזר לסגל לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה והוא יפתח בהרכב על חשבונו של ריף פרץ הצעיר. בשאר מערכי הקבוצה לא צפוי כל שינוי. ליאור ז'אן יתופקד שוב לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה, כאשר שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ' ישתפו פעולה בקישור האחורי. איליה יברויאן, שנמצא בכושר מצוין, יפתח בחוד לצידו של יובל אבידור.

מי שאמור להצטרף בקרוב באופן רשמי לקבוצה הוא הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שסיכם עקרונית את תנאיו במועדון. אילייב שנחת שלשום בישראל כבר הספיק לערוך בדיקות רפואיות ואף נטל אמש חלק באימון הקבוצה. אילייב בן ה-30, שחקנה של אנרג'י קוטבוס הגרמנית, סיכם למעשה את פרטי חוזהו וכל שנותר הוא לסגור עוד מספר פרטי קטנים ולחתום באופן רשמי על החוזה.

לעומת זאת, התקבלה החלטה במועדון שלא להחתים את המגן הקמרוני לאורן, שנבחן בקבוצה במהלך השבוע האחרון. שלשום עזב לאורן את ישראל והמריא לספרד. מהקבוצה נמסר אמנם כי ההחלטה הסופית תתקבל בשבוע הבא, אולם ההערכה היא כי לאורן לא יוחתם במועדון, כאשר הסיבה העיקרית היא שבקבוצה לא רוצים לקחת סיכונים עקב מצבו הבריאותי. העבודה כי לא שיחק במשך שנה וחצי מעוררת חשדות במועדון, וכן עלות שכרו מהווה שיקול נוסף שלא להחתימו.

שחקן נוסף שלא יצורף הוא הקשר תומר תייר, שמתאמן מזה כחודשיים עם הקבוצה ואף יצא עמה למחנה האימון בהולנד. בהנהלת המועדון לא הצליחו לקבל מהבעלים, מיטש גולדהאר, את התקציב להחתמת תייר, למרות שהמנג'ר נמני מאוד התרשם מיכולתו. בשל הסחבת במשא ומתן ובגלל העובדה שחוזהו לא נחתם, החליט תייר שלא להופיע לאימון היום ולעזוב את הקבוצה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, תמיר כחלון, יובל אבידור, איליה יברויאן.

דני לוי, מוטיבטור

האימון המסכם של הפועל פתח תקוה לפני המשחק מול מכבי תל אביב התאפיין בלא מעט רגעים של צחוק, כשהמנצח על המקהלה היה היו"ר דני לוי. זה התחיל עם האסיפה במהלך אמר היו"ר לשחקנים: "יש שמועות, והן אומרות שאיליה יברויאן לכלך עליכם במסעדה. אני הבאתי אותו לארץ והוא אמר שאתם כוסיות. תראו לו מה זה. מחר אני רוצה שתעופו באוויר".

לאחר מכן הודיע היו"ר כי הוא מתכוון לקנוס את החלוץ אלנתן סלמי, שהתראיין לכאורה ללא אישור. "אתה תזמין שני שחקנים מהקבוצה לארוחה במסעדה טובה. תבחר שניים שאתה רוצה". סלמי בחר בקובי דג'אני ותומר בן חיים. שחקן בקבוצה אמר בציניות: "אחרי הארוחה הם בטח ימסרו לו את כל הכדורים". בקבצה הודיעו כי הכל נעשה ברוח טובה ושחקנים אמרו על לוי: "הוא היו"ר הכי מצחיק בליגה. הוא יכול להיכנס לחדר לחמש דקות וכל הקבוצה בטירוף לקראת מכבי". אתמול (חמישי) עצר לוי את האימון בטענה שהשחקנים "עייפים וצריכים להתעורר".

המאזן של הקבוצה נגד מכבי תל אביב מעניין. עד כה התקיימו 130 מפגשים בין שתי הקבוצות, בהם הושגו 40 ניצחונות להפועל, 30 תוצאות תיקו ו-60 ניצחונות למכבי. על הקווים של מכבי יעמוד המנג'ר אבי נמני - שהוא הכובש המצטיין במשחקים מול הפועל פתח תקוה, עם 26 בסך הכל. בעונה שעברה התקיימו שלושה מפגשים בליגה וכולם הוכרעו. מכבי ניצחה פעמיים (1:0, 2:1), הפועל ניצחה פעם אחת (2:1).

הקשר מרק גורמן יחליף בהרכב את כפיר דר, שיישב על הספסל. המאמן דני ניראון יפתח עם שני קשרים אחורים נוספים, דג'אני ובן חיים. עוסמן בשירו יפתח גם הוא למרות צום הרמאדן.

הרכב משוער: שניר דורי, אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' ג'ברו; תומר בן חיים, קובי דג'אני, מרק גורמן, טומו ברלצ'אי; אלנתן סלמי, עוסמן בשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully