וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו יועמד לדין על התחזות

הלחץ עזר ואופ"א החליטה להעמיד לדין את חלוץ ארסנל, שצלל ברחבה נגד סלטיק. צפוי לעונש הרחקה משני משחקים בצ'מפיונס

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי ויינשטוק

יש מחיר להתחזות ברחבה. חלוץ ארסנל, אדוארדו דה סילבה, יועמד לדין משמעתי ועשוי לספוג עונש הרחקה משני משחקים בליגת האלופות. החלוץזרק עצמו ברחבה וסחט פנדל במהלך משחק הניצחון 1:3 של ארסנל על סלטיק ביום רביעי. המהלך גרר אחריו ביקורות רבות ובאופ"א לא נשארו אדישים.

התאחדות הכדורגל האירופית הודיעה כי השחקן יועמד לדין בשל "ניסיון לרמות את השופט". בהודעה רשמית שפסמה אופ"א נאמר: "לאחר שבחנו את קלטות הוידאו, ועדת המשמעת החליטה להעמיד את השחקן לדין". הדיון יתקיים בראשון בספטמבר ואם אדוארדו יימצא אשם, הוא יורחק משני משחקים.

המהלך של אופ"א הגיע יממה לאחר שסלטיק הזועמת דרשה להעמיד את אדוארדו לדין. "זה לא טוב ולא יאה ששחקנים מתנהגים ככה. ארתור (השוער) התרחק ממנו וזה ממש לא היה פנדל, כולם יודעים את זה. זה חלק מהכדורגל, וכששופט מחליט משהו אי אפשר לשנות את זה, אבל אדוארדו לא אמר לנו כלום. השקפת העולם שלי היא שבן אדם צריך להיות כן, לא רק בכדורגל אלא בחיים. כבר ראינו מקרים בסקוטלנד ששחקנים נענשו בגלל התחזויות, אני מקווה שאופ"א תעשה משהו במקרה הזה", אמר מסימו דונאטי, שאתמול הספיק לחתום בבארי.

"מעולם לא דרשתי משחקן לצלול", הגן ארסן ונגר על השחקן שלו. "בזמן המשחק, זה נראה לי כמו פנדל ואחרי שצפיתי במהלך בטלוויזיה אני כבר לא חושב כך. אף אחד לא מנתצל כשזה קורה נגד ארסנל ולא אתנצל על הצלילה של אדוארדו", אמר הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully