וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן רוב: "אין ספק שיש לנו בעיות אמיתיות"

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל המשיכה בדיוניה להפקת לקחים מכשלונות נבחרות העתודה והנוער בקיץ האחרון

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, המשיכה בדיוניה וקיימה היום (שישי) דיון בפעילות נבחרות הנוער והקדטים במסגרת משחקי אליפות אירופה- קיץ 2009. מאמן נבחרת הנוער, דני פרנקו הציג בפני הוועדה המקצועית דוח מפורט מהופעותיה של נבחרת הנוער באליפות אירופה ששוחקה בעיר מץ שבצרפת, תוך דגש על הפקת הלקחים. הוועדה המקצועית קיימה דיון מקיף, בעניין רמת שחקני הנוער והשפעת משחקי ליגות הנוער על הרמה המקצועית של שחקני הנוער, המגיעים בסופו של דבר לנבחרות.

מאמן נבחרת הקדטים, רובי בלינקו, ציין בפני הוועדה המקצועית את הנקודות המרכזיות בהופעותיה של נבחרת הקדטים, באליפות אירופה ששוחקה בליטא. בלינקו ציין בין השאר, את חשיבות פעילותה של האקדמיה לכדורסל, לקידומם ופיתוחם של השחקנים. שחקנים אשר מהווים את תשתית הנבחרות הצעירות של ישראל. כמו כן ציין בלינקו את הפתרון שתתן האקדמיה לסוגיית רמת הליגות לנוער וקידומם המקצועי של השחקנים הצעירים לאור הבעיות שצצו בשנים האחרונות. כמו כן ציין מאמן נבחרת הקדטים את העמקת הפערים המקצועיים מול השחקנים בגילאים המקבילים באירופה.

"אין ספק שיש לנו בעיות אמיתיות בכל השרשרת", אמר אחרי הישיבה יו"ר הועדה המקצועית איתן רוב,"התכנים ורמת המקצועיות בהכשרות הילדים משלב הקט-סל, לוקות בחוסר והילדים לא מקבלים במידה מספקת, תכנים בכדורסל ובנושא הגופני. נצטרך לבחון את כל החוליות בשרשרת ולחזק אותן ובכלל זה להדק את הקשר המקצועי בין איגוד הכדורסל והאגודות ששם נעשית עבודת התשתית המרכזית לקידום הענף ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully