וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלישע החליט לא לפגוע בשחקנים שהרימו אותו"

28.8.2009 / 10:58

במכבי חיפה מסבירים את ההחלטה של המאמן לא לצרף שחקנים בכירים. בקבוצה סבורים: "דווקא בורדו המסוכנת בבית". דיווח בארגנטינה: הקשר ניקולס דומינגו מועמד

"גולסה, רפאלוב, ארבייטמן, משומר וגדיר הם חלק מאותם שחקנים שהרימו את אלישע למעלה, עכשיו הוא מרגיש חייב, לא רוצה לפגוע בהם". כך הסביר אמש גורם במכבי חיפה את הסיבה שבגללה אלישע לוי החליט לא לצרף שחקני סגל משמעותיים לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות, שייפתח ב-15 בספטמבר. אותו גורם הוסיף כי: "אם אלישע היה מחליף עכשיו את אותם שחקנים צעירים או מנוסים שהביאו אותו לליגת האלופות, הם היו מרגישים נבגדים וזה היה יוצר התמרמרות גדולה בקרב השחקנים. הוא לקח החלטה נבונה".

כזכור, אלישע לוי נשאל בראיון לוואלה! ספורט אם הוא לא מתכוון להביא שחקנים שיפגעו בגדיר, גולסה וארבייטמן והאם הם ימשיכו להוביל את מכבי חיפה בדרך לאליפות שניה וענה: "לא נפגע באיזון המקצועי ואסור להרוס את מה שנבנה כאן מבחינה חברתית. לא נכון להביא שחקנים למקומות שבהם יש עומס. בנוגע לעמדת החלוץ, ברור שלא נפגע עכשיו בארבייטמן. גם אם נביא חלוץ, נביא מישהו שהדקות בינו לבין השאר יתחלקו".

המאמן הסביר מדוע הוא לא מוותר על הדרך שלו כשאמר: "מכבי חיפה זה גדיר וגולסה, אלו שחקנים שבשנה שעברה עזרו להם להתאקלם למרות שאנחנו נאבקים על תארים. אנחנו אף פעם לא מוותרים על הדרך".

חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה שלה ברעננה, כשאייל משומר הפצוע יוחלף באלון חרזי. גם שלומי ארבייטמן, דקל קינן וגוסטבו בוקולי צפויים לפתוח.

ביום ראשון צפויה להיסגר עסקת העברתו של עלי עותמאן לחיפה, כשירו בלו שעל שחרורו הוחלט שלשום, אמור לעבור במסגרת עסקת חליפין.

דיווח בארגנטינה: הקשר הארגנטינאי ניקולס דומינגו מועמד

על פי דיווחים בתקשורת הארגנטינאית, קשר ריבר פלייט ניקולס דומינגו (24) מועמד להגיע למכבי חיפה יחד עם הקשר אייל שטרכמן. מדובר בקשר אחורי עם יכולות התקפיות (קשר "50:50"). השחקן הושאל לגנואה האיטלקית במהלך העונה שעברה, אבל כמעט לא ראה דשא וחזר לריבר. על פי הדיווחים, מי שאמור להביא את השחקן לארץ הוא סוכן השחקנים פיני זהבי. במכבי חיפה טוענים כי השם הזה הוצע, אך טרם פתחו איתו במשא ומתן. במועדון בודקים כרגע את הרזומה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully