וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "הגענו לחלום, אז למה שלא נלך וניזום?"

27.8.2009 / 20:28

חלוץ מכבי חיפה לא מרים ידיים מראש לאחר ההגרלה של הירוקים בליגת האלופות. ואן בומל: "כולן יכולות לנצח את כולן"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה הוגרלה הערב (חמישי) לבית א' של ליגת האלופות בצוותא עם באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו. התקוות הקלושות להגרלה נוחה יחסית שתאפשר לאלופה הישראלית לחלום לפחות על המקום השלישי התבדו כששלוש קבוצות חזקות במיוחד שובצו יחד איתה.

שחקני הקבוצה צפו בהגרלה במסעדת מקסים וקיבלו באכזבה יחסית את תוצאותיה. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר ההגרלה כי המשימה לעלות לשלב הבא היא כמעט בלתי אפשרית, והמטרה לדבריהם היא לנסות לשחק כדורגל יפה לעין ולשמור על הכבוד של המועדון.

לאחר ההגרלה אמר שלומי ארבייטמן באסיפה כללית של איגוד עיתונאי הספורט של חיפה והצפון במלון "לאונרדו" בחיפה: "אין ספק שזאת הגרלה קשה מאוד, מגיעות לפה הקבוצות הטובות ביותר באירופה. אנחנו יכולים לעשות דברים יפים בבית הזה, אל תספידו אותנו כל כך מהר. אין ספק שמול באיירן, יובה ובורדו, לא נצטרך חימום. הגענו לחלום הזה, אז למה שלא נלך וניזום. תהיה אווירה פנטסטית, ואני בטוח שיהיה גם כדורגל טוב ויהנו מאיתנו. יש לנו סגל מצוין, עוד 3-4 שחקנים אמורים להצטרף כך שתהיה רוטציה. זו עבודה של אלישע, ואני מבטיח לכם שנראה כדורגל טוב, גם בליגה וגם בליגת האלופות".

אייל משומר הוסיף: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה יכול לקרות. נגיע למשחקים, ניתן הכל ונקווה שיהיה בסדר. גם להם לא יהיה קל, כי נבוא בטירוף עם כל המוטיבציה שיש. אני חושב שיהיו משחקים טובים".

מיד לאחר היוודע תוצאות ההגרלה הודיעה הקבוצה כי תוציא מנוי מיוחד לליגת האלופות לאוהדיה. בסך הכל תציע הקבוצה כ-30 אלף מנוים, והמחירים ינועו בין 175 שקלים ל-425 שקלים. "אלו מחירים בהחלט אטרקטיביים ואנחנו מצפים שרמת גן יהיה מלא בכל המשחקים", אמרו במועדון.

מחר תקיים חיפה את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל רעננה במחזור השני בליגת העל. אלישע לוי מתכוון לתת מנוחה למספר שחקנים, כשאת אייל משומר הפצוע שלא התאמן היום יחליף אלון חרזי, ושלומי ארבייטמן צפוי לפתוח בהרכב. אייל גולסה החולה עבר בדיקת סי.טי בה לא נמצאו ממצאים חריגים. ביום ראשון ייפגש מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק עם יו"ר בני סכנין חסן אבו סאלח כדי לדון באפשרות לעסקת חליפין שתשלח את עלי עותמאן לחיפה ואת ירו בלו לסכנין.

ואן בומל: "אין קבוצה שיהיה קל לעבור אותה"

בקרב שלוש היריבות של חיפה שררה אכזבה מסוימת מהבית הקשה אליו שובצו, וכל אחת מהן הקפידה לתת הרבה כבוד לאחרות. "זה לא בית קל כי כולן יכולות לנצח את כולן", אמר מארק ואן בומל, קפטן באיירן מינכן. "אין כאן אף קבוצה שאפשר להגיד שיהיה קל לעבור אותה". המגן פיליפ לאם הוסיף: "זה יהיה מאוד מאוד קשה", ולוקה טוני הסכים אך קבע: "זה בית קשה, אבל אנחנו באיירן מינכן".

צ'ירו פרארה, מאמנה של יובנטוס, לא הקל ראש גם הוא: "הרושם הראשוני הוא שמדובר בבית מאוזן וקשה עם קבוצות שנמצאות בסיטואציות שונות. באיירן עוברת תקופה רעה ואילו בורדו הצליחה מאוד בעונה שעברה. זה בית קשה, אבל הכל תלוי במועדי המשחקים. אני לא מכיר את מכבי חיפה, אבל אני בטוח שהם יעשו לנו חיים קשים".

פרארה הוסיף כי הוא ישמח לפגוש את לורן בלאן, מאמן בורדו, איתו שיחק בנאפולי, וכן שמח על כך שההגרלה לא סידרה ליובה מפגשים עם קבוצות אנגליות או ספרדיות. לסיכום אמר המאמן: "הליגות בצרפת וגרמניה התחילו לפני הליגה באיטליה וזה ישפיע. אני מקווה שנגיע למשחק הראשון במצב פיזי טוב יותר. בכל מקרה, ברור שאנחנו מגיעים במוטיבציה גבוהה לעלות מהבית".

גם מאמן בורדו, לורן בלאן, מודע לבית הקשה אליו הוגרלה קבוצתו. "יובנטוס ובאיירן מינכן הם מועדונים גדולים עם היסטוריה ארוכה במפעל, המפגשים איתם בהחלט ייצרו הרבה זכרונות עבור אוהדי קבוצתנו". לאחר מכן התייחס בלאן למכבי חיפה, ואמר: "היא קבוצה לא ידועה, אבל לא לגמרי לא מוכרת". לגבי הסיכויים להעפיל לשלב הבא, אמר בלאן: "בלתי אפשרי להגיד. אנחנו צריכים לשחק מול שני מועדונים גדולים, והם הפייבוריטים להעפיל. נראה את כל הקבוצות, וכך יהיה לנו אינפורמציה גם על הקבוצה השלישית בבית, מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully