וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינטר כבר מחכה בקוצר רוח לזלאטן"

שחקני אינטר מצפים למפגש בליגת האלופות מול ברצלונה ושחקנם לשעבר, זאנטי: "אני בטוח שגם הוא מחכה לנו". קאקה בטוח: "אתקבל במילאנו באהבה"

צילום: רויטרס
עריכה: רן צימט

הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות היא אירוע מרגש עבור כל חובב כדורגל, אבל נדמה שההגרלה אמש (חמישי) ייצרה שתי פיקנטריות מעניינות במיוחד. אלופת איטליה אינטר הוגרלה בבית אחד יחד עם אלופת ספרד ברצלונה, וזאת אחרי שהקיץ שתיהן היו חלק מעסקת החילופין הענקית, ששחלה את זלאטן איברהימוביץ' לברסה ואת סמואל אטו לאינטר. כמו כן, ריאל מדריד הגלאקטית הוגרלה לבית אחד עם מילאן, מה שאומר שקאקה יחזור לסן סירו.

מי ישמור על מסי?

"ידעתי שנקבל את אינטר", אמר בחיוך נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה, "זה יהיה מרגש. סמואל יגיע לקאמפ נואו עם מוטיבציה גדולה, אבל גם לנו יהיה שחקן עם תשוקה גדולה, כשזלאטן יחזור לסן סירו".

לפורטה יודע שההגרלה של ברסה היא קשה מאוד, כשחוץ מאינטר האלופה הספרדית קיבלה גם את רובין קאזאן הרוסית ואת דינמו קייב. "ההגרלה הזאת תגרום לנו להישאר דרוכים ולעבוד קשה", יודע לפורטה, "לא יהיה לנו קל ברוסיה ובאוקראינה".

מנגד, גם באינטר יודעים שמצפה להם מפגש אטרקטיבי עם שחקנם לשעבר. "זו ללא ספק הגרלה מאתגרת", יודע חאבייר זאנטי, "אני מצפה כבר לשחק מול קבוצה כמו ברצלונה, במיוחד כשזלאטן שם, ואני בטוח שהוא גם מצפה כבר לשחק מולנו. אני לא יכול לחכות".

זאנטי הארגנטינאי יודע מה לא כדאי לו לעשות. "יש לי יחסים מעולים עם מסי מהנבחרת", הוא מגלה, "אבל אני מקווה שלא אצטרך לשמור עליו".

איך יתקבל קאקה?

כאמור, עוד מפגש מרגש יהיה בין קאקה למילאן, שהוגרלו יחד בבית 3. מעניין יהיה לראות איך יתקבל הכוכב הברזילאי בסן סירו, אחרי שבעבר הצהיר כי אינו מעוניין לעזוב, אך הקיץ נטש את חבריו לטובת הגלאקטיקוס של פלורנטינו פרז.

"זה יהיה מיוחד", יודע קאקה, ששיחק שש שנים במילאן, "החזרה למילאנו תהיה מרגשת עבורי, לשחק מול החברים שלי לשעבר, מול הקבוצה שכל כך קרובה ללבי".

ומה יהיו התגובות מהקהל? קאקה אופטימי. "אני מצפה לקבלת פנים חמה, בגלל שאני מאוד מוערך בקרב האוהדים בסן סירו", סבור הברזילאי, שהתייחס לשאר ההגרלה של ריאל מדריד: "כמובן שיש לנו גם הרבה הערכה למארסיי ולציריך. אנחנו מרוכזים ומפוקסים במפעל השנה, כי אנחנו יודעים שהגמר אצלנו בבית, ואנחנו רוצים לזכות בגביע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully