וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אנחנו יכולים להיות גאים"

מאמן בני יהודה ראה מעבר להפסד 1:0 לאיינדהובן וההדחה מאירופה. בלדוט: "מה שנשאר זה להתרכז בליגה ולרוץ בצמרת"

אז זהו זה, המסע היפה של בני יהודה באירופה הגיע הערב (חמישי) לסיומו המכובד, כששחקניו של גיא לוזון נכנעו 1:0 בהולנד לאיינדהובן (2:0 בסיכום המשחקים), והודחו מהליגה האירופית בסיבוב המוקדמות השלישי. למרות זאת, בקבוצה בהחלט יכולים להיות מרוצים מהקמפיין האירופי, וכן מצמד המשחקים נגד היריבה ההולנדית העדיפה, בהם הציגו הכתומים יכולת לא רעה בכלל, כזו שאם תבוא לידי ביטוי גם במשחקי הליגה, בני יהודה עשויה לחוות עונה נאה נוספת בליגת העל.

"בני יהודה נכנסה לגוב האריות של אירופה ושיחקה בשני המשחקים נגד פ.ס.וו כשווים מול שווים, ועל כך אנחנו יכולים להיות גאים", אמר בסיום מאמן בני יהודה, גיא לוזון. "מרגע זה עומדת לנגד עינינו משימה אחת בלבד, וזה לעשות עונה טובה בליגה, שתחזיר אותנו בסוף העונה שוב לאירופה".

גם אסי בלדוט יצא מחוזק מהמסע האירופי. "אני חושב שבדיוק כמו במשחק הראשון, היינו שווים לפחות שער אחד. לא השכלנו להבקיע אבל עשינו את המקסימום", אמר הקפטן, שעבר לשלב הסיכומים: "המסע המדהים של אירופה נגמר, ומה שנשאר זה להתרכז בליגה ולרוץ בצמרת. אנחנו מודים לאוהדים שתמכו בנו לאורך כל המסע הזה".

הקשר לירן כהן, שסגר את תנאיו, יצטרף ביום שבת לאימוני הקבוצה והוא צפוי לחתום ביום ראשון באופן רישמי על חוזהו במועדון לעונה הקרובה, לאחר שקיבל את השחרור וברכת הדרך מהנהלת מכבי פ"ת, קבוצתו הנוכחית. גם חלוץ הכח עמידר ר"ג, עומר רפס, שסיכם עקרונית בקבוצה, צפוי לחתום בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully