וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה: בלגיה הדהימה את צרפת

26 נקודות של טוני פארקר לא הספיקו לצרפתים, שהופתעו 70:66 על ידי הבלגים במשחק הראשון. הגומלין ייערך ביום א'

טורניר ההזדמנות האחרונה נכנס הערב (חמישי) לשלב הגמר שלו, כששתי העולות הן צרפת, שלא התקשתה מול איטליה ופינלנד, ובלגיה, שעלתה בקושי מבית ב' על חשבון בוסניה ופורטוגל. על הנייר, היה ברור כי צרפת מגיעה לגמר כפייבוריטית ברורה, אלא שהמציאות הביאה איתה סיפור אחר לגמרי הערב, כשבלגיה הדהימה עם 66:70 במשחק הראשון. הגומלין, שיקבע מי מבין השתיים תעפיל ליורובאסקט בפולין, ייערך ביום ראשון.

הצרפתים פתחו טוב יותר, ופתחו יתרון דו-ספרתי באמצע הרבע הראשון, אלא שריצת 0:11 של הבלגים העבירה את היתרון לצד השני. נדנדת הסלים המשיכה, ובמחצית הראתה התוצאה 37:39 לזכות צרפת. ברבע השלישי שוב פתחו הצרפתים יתרון, אלא שהבלגים שוב לא ויתרו, ואל הרבע האחרון עלו בפיגור 56:55. הרבע המכריע היה בשליטת הבלגים, שהובילו ברובו, ושתי שלשות גדולות של דימיטרי לוורס בדקה האחרונה העניקו להם את הניצחון המרשים - 66:70.

אקסל הרוול הוביל את הבלגים עם 14 נקודות, כשרואל מור הוסיף 13 ולוורס 12. מהעבר השני, 26 של טוני פארקר לא הספיקו לצרפתים, שקיבלו 14 גם מרוני טוריאף. כעת, תנסה צרפת להפוך את התוצאה בגומלין ולהימנע מסנסציה ומפלה נוספת.

ובינתיים, בשאר אירופה

מעבר לטורניר ההכנה של ישראל בספרד, נערך לו טורניר הכנה נוסף שצריך לעניין את הישראלים, בקוניה שבטורקיה, כזה שמפגיש בין השאר שתיים מהנבחרות שתפגוש ישראל באליפות עצמה - קרואטיה ומקדוניה. הערב, פגשו המקדונים את נבחרת לטביה, והשיגו ניצחון נאה ומעט מרתיע, 74:95. וויידאן סטויאנובסקי הוביל 4 שחקנים בדאבל-פיגרס בשורות המקדונים, כשסיים עם 14. אנדריס ביידרינס הוביל את המפסידים עם 16.

במשחק נוסף, הפתיעה גרמניה נטולת נוביצקי וכריס קיימאן את טורקיה, 67:74. יאן יאגלה קלע 16 עבור הגרמנים, כשמהעבר השני 17 של עומר עונאן ו-12 של ארסן איליאסובה לא הספיקו לטורקים, שקיבלו 10 נקודות בלבד מהידו טורקוגלו.

לאחר שהביסה אמש (רביעי) את ישראל, פגשה הערב ספרד את פולין במסגרת הטורניר המשולש בין הנבחרות. הפעם, נתקלו הספרדים בנבחרת פולנית עיקשת ונחושה, ולבסוף הצליחו לנצח 83:88, אך לא לאחר פייט יפה של מולי קצורין ושחקניו. הספרדים קיבלו 26 מחואן קרלוס נבארו, שנמצא בכושר מצוין, 18 ממארק גאסול, 13 מחורחה גרבאחוסה ו-10 מרודי פרננדז. מהעבר השני, הוביל דייויד לוגן את הפולנים עם 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully