וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סלע יפתח מול קים, לוי בחוץ

סלע הוגרל מול האמריקאי (100 בעולם) בסיבוב הראשון, קוורי יחכה בשני. פאר מול שבאי (33 בעולם), לוי הודח במוקדמות

הגרלת המשחקים של אליפות ארצות הברית הפתוחה נערכה הערב (חמישי) בניו יורק, כשבמוקד העניינים עמדה השאלה האם נפילתו של רפאל נדאל למקום השלישי בעולם תוביל למפגש אפשרי של הספרדי עם רוג'ר פדרר עוד לפני הגמר, אך שיבוצו של נדאל בחצי ההגרלה של המדורג שני, אנדי מארי, הסירה את החשש הזה.

דודי סלע, המדורג 35 בעולם, הוגרל בסיבוב הראשון מול קווין קים האמריקאי. קים בן ה-31 מדורג 100 בעולם, והישגו הטוב ביותר בפלשינג מדו עד כה היה העפלה לסיבוב השני ב-2000. אם יצלח סלע את המשוכה הראשונה יחכה לו בסיבוב השני יריב קשה בהרבה בדמותו של סם קוורי, האמריקאי המוכשר המדורג 23 בעולם, שהדיח את סלע ברבע גמר טורניר לוס אנג'לס לפני כחודש.

שחר פאר, שצללה לאחרונה עד המקום ה-63 בעולם אבל גילתה סימני חזרה לכושר בשבוע שעבר בטורניר טורונטו היוקרתי בו העפילה לשמינית הגמר, הוגרלה בסיבוב הראשון מול אגנס שבאי. ההונגריה המוכשרת, המדורגת 33 בעולם, זוכרת לטובה את ניו יורק לאחר שרשמה לפני שנתיים את הישגה הטוב ביותר בגרנד סלאם כשטיפסה עד רבע הגמר. אם תפתיע את שבאי תחכה לפאר המנצחת בין הספרדיה הצעירה קרלה סוארז נבארו לברברה לפצ'נקו המקומית.

מי שלא ישחק בטורניר הוא הראל לוי, שנוצח בסיבוב השני של המוקדמות על ידי מיכאיל קוקושקין מקזחסטאן (169 בעולם) 6:3, 3:6, 6:1. לוי, המדורג 138 בעולם, הצליח להשוות ל-1:1 במערכות, אך במערכה האחרונה קרס ונוצח תוך 29 דקות בלבד ואיפשר ליריבו הקזאחי להשלים ניצחון.

יואיט אורב לפדרר, גאסקה לנדאל

פדרר, אלוף השנה שעברה והמדורג ראשון בעולם, יפגוש בסיבוב הראשון את האמריקאי בן ה-18 דווין בריטון, וכבר בסיבוב השלישי הוא עשוי להיתקל במבחן רציני בדמותו של לייטון יואיט, האוסטרלי הוותיק שנעצר רק ברבע הגמר בווימבלון לפני חודשיים. הפייבוריט המקומי, אנדי רודיק, יפתח מול ביורן פאו הגרמני, נובאק דג'וקוביץ' יתעמת בסיבוב הראשון לדרבי סרבי-קרואטי מול איבן ליוביצ'יץ'.

לנדאל יחכה משחק מעניין בסיבוב הראשון מול רישאר גאסקה הצרפתי, שחזר רק בשבוע שעבר מהשעייה של חודשיים לאחר שנתפס בשימוש בקוקאין. אנדי מארי, המדורג שני בעולם ופיינליסט השנה שעברה, ינסה לא למעוד מול הלטבי המוכשר ארנסט גולביס בסיבוב הראשון.

אצל הנשים הוגרלה סרינה וויליאמס, שמחזיקה בשלושה מארבעת תארי הגרנד סלאם אך מדורגת רק שנייה, מול בת ארצה אלכסה גלאץ' בסיבוב הראשון. לצערה של משפחת וויליאמס, המפגש המצופה בין האחיות צפוי להיערך הפעם כבר בחצי הגמר, כיוון שונוס שובצה גם היא בחצי התחתון של ההגרלה, שם תצא לדרך מול הרוסיה ורה דושבינה.

דינרה סאפינה, המדורגת ראשונה, תנסה להסתער פעם נוספת על תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה ותחל במסע מול אוליביה רוגובסקה האוסטרלית. ילנה ינקוביץ', שהפסידה לסרינה בגמר אשתקד, תפתח מול רוברטה וינצ'י האיטלקיה, ואלנה דמנטייבה, עוד אחת שמחפשת תואר גרנד סלאם ראשון, תשחק בסיבוב הראשון מול עולה מהמוקדמות, כשכבר בסיבוב השלישי היא עשויה להיתקל במריה שראפובה, עליה גברה בגמר בטורונטו בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully