וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה סימונס על סף סיכום בהפועל ירושלים

27.8.2009 / 18:10

אחרי עונה על ספסל מכבי ת"א, צפוי הגארד-פורוורד להצטרף לחבורה של גיא גודס לשנתיים. הקבוצה פנתה לפי ג'יי טאקר

טרה סימונס נמצא על סף סיכום בהפועל ירושלים לשנתיים הקרובות. בין השחקן לבין הקבוצה מתנהלים מגעים בשבועות האחרונים, וסימונס עצמו אף הביע נכונות להגיע לקבוצה, תמורת סכום המוערך בכ-130 אלף דולר לעונה. כזכור, ירושלים הייתה מעוניינת בסימונס עוד במהלך העונה שעברה, אך מכבי תל אביב סירבה לשחררו, והוא נשאר לבסוף על הספסל של הצהובים. שחקן נוסף שבירושלים פנו אליו הוא פי ג'יי טאקר, שהגעתו לבירה תהיה אפשרית, אך ורק אם עסקת גומא אגייאר תיסגר. בהפועל ירושלים סירבו להגיב לידיעה.

סימונס (27, 1.98), בוגר מכללת וושינגטון, בה שיחק עם ברנדון רוי, הגיע לישראל באמצע עונת 2006/7 להפועל גליל עליון, אחרי חצי עונה בינונית באריס סלוניקי ועוד חצי עונה בינונית בגראן קנריה הספרדית. סימונס הרשים בגליל עליון, שרצתה אותו לעונה נוספת, אך ברגע האחרון חתם בעונת 2007/8 בהפועל חולון, שם היה אחד הברגים החשובים בדרך לאליפות עם 15 נקודות ו-3.7 ריבאונדים. בתחילת העונה שעברה חתם לשנתיים למכבי תל אביב, אך לא הצליח לתפוס מקום ברוטציה ושיחק 20 משחקים ביחד ביורוליג ובליגת העל.

בתוך כך, עסקת גומא אגייאר והפועל ירושלים צפויה להיחתם בימים הקרובים לאחר שיו"ר הקבוצה דני קליין נפגש עם אגייאר ביום שלישי, והשניים סיכמו עקרונית את רוב התנאים להגעתו של המליונר כספונסר ראשי לירושלים. קליין צפוי להודיע על העזרה הכספית של אגייאר בכ-1.5 מיליון דולר בעונה הקרובה, ובסיום העונה ינתן למליונר האפשרות לרכוש את הקבוצה.

הקבוצה תפתח את האימונים ביום שלישי הקרוב, אז יחלו גם מכירת המנויים לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully