וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לפחות עראבה כובשת הרבה

העולה החדשה ניצחה בטדי את הפועל ירושלים 1:4 וכבשה את הפסגה. ראשון לציון ומכבי הרצליה נפרדו ב-1:1

אחרי המחזור הראשון המאכזב מבחינת שערים, קבוצות הליגה הלאומית הוכיחו גם בסוף השבוע שהן עדיין לא מוכנות לעונה הארוכה שמצפה להן. אומרים שבדרך כלל קבוצות הליגה השנייה מייצבות את הסגל ונכנסות לקצב רק לאחר פגרת הנבחרות וחגי תשרי, אז ניתן להם עוד כמה שבועות של חסד.

שלושת המשחקים שפתחו את המחזור השני הולידו מאזן עלוב של שני שערים בלבד. עירוני בת ים היא זו שאחראית על אותם שערים, כשהנחילה הפסד ביתי לבני לוד - 2:0. הכח עמידר רמת גן עדיין מחפשת ניצחון ושער ראשון וסיימה ב-0:0 מאכזב אצל מכבי באר שבע. הפועל אשקלון, שהשקיעה כספים רבים בקיץ, שוב לא כבשה וסיימה בתיקו מאופס עם הפועל כפר סבא.

הפועל ראשון לציון ומכבי הרצליה היו יכולות לנצל את אובדן הנקודות של כל כך הרבה קבוצות, אבל גם הן חלקו נקודה אחת אחרי שנפרדו בתיקו 1:1. מי שהצילה את כמות השערים של המחזור הייתה דווקא העולה החדשה, אחווה עראבה, שניצחה בחוץ את הפועל ירושלים 1:4 ובינתיים היא הקבוצה היחידה שהשיגה שני ניצחונות בליגה הלאומית.

הפועל אשקלון - הפועל כפר סבא 0:0

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בין הקבוצה עמוסת הציפיות של אורי מלמיליאן, שלא השכילה לנצח במחזור הראשון וסיימה ב-0:0 מול נצרת עילית, לבין החבורה של תומר קשטן, שהרשימה עם 1:5 על מכבי באר שבע. אשקלון שינתה פניה בצורה משמעותית ביחס לעונה שעברה, אך טרם הושג החיבור הדרוש. גם הערב לא הצליחו שחקניו של מלמיליאן, עם הרכש דידי אונגר, למצוא את הרשת ונתקלו ביום טוב של שוער כפר סבא, יוסי בצלאל הוותיק. האורחים של תומר קשטן יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה. הקבוצה נטולת הציפיות, שעברה טלטלה עזה בקיץ, יכולה להיות מרוצה מנקודה חשובה במשחק חוץ קשה ונראה כי היא בהחלט עולה על הדרך הנכונה.

מכבי באר שבע - הכח עמידר רמת גן 0:0

אחרי התבוסה הקשה בכפר סבא, למכבי באר שבע, אלופת ליגה א' דרום בעונה שעברה, יש הרבה מה להוכיח לכל מי שטוען שמקומה לא בליגה הלאומית. לאור העובדה שבעונה שעברה הפרידו שלוש ליגות בין הקבוצות, בבירת הנגב בהחלט יכולים להיות מרוצים מנקודת בכורה מול הקבוצה של ויקי פרץ. הסגולים, מנגד, אחרי הפסד ביתי לרמת השרון, קיבלו עוד תזכורת שהחיים בליגה הלאומית יכולים להיות קשים ומרים. הכח שוב לא מצאה את הרשת והדרך שלה חזרה לליגת העל נראית ארוכה ורחוקה.

הפועל בני לוד - עירוני בת ים 2:0

הקבוצה היחידה שמצאה היום את הרשת בליגה הלאומית היא עירוני בת ים. החלוץ הגאורגי אקקי מיקוצ'דזה עשה זאת בדקה ה-15 ושער נוסף של ליאב פרנקו בדקה ה-89 סידר לעירוני בת ים שלוש נקודות ראשונות העונה, שהגיעו לאחר ההפסד הביתי לעירוני קרית שמונה. בני לוד, שסיימה ביום שני בתיקו 1:1 עם בית"ר שמשון תל אביב, לא יכלה גם לעולה נוספת מהליגה הארצית ונותרה שבוע שני ברציפות ללא ניצחון. מה שהעכיר עוד קצת את האווירה בלוד היה הכרטיס האדום שספג כוכב הקבוצה, מורד אבו ענזה, בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 1:1

למרות שהפסידו במחזור הפתיחה לעארבה, אנשי הפועל ראשון לציון הצהירו השבוע כי המטרה הברורה היא לסיים את העונה במקומות 1-6. בינתיים זה לא נראה ככה, במחזור השני הם אמנם לא הפסידו, אבל איבדו נקודות במשחק ביתי.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, שי כחלון ניצל ערבוביה ברחבה בדקה ה-70 והעלה את המארחים ליתרון. בראשון כבר החלו לחגוג ניצחון, אלא ששלוש דקות לסיום הגיעה התקפה מתפרצת של הרצליה, ואודינקה מצא את עצמו חופשי מול דניאל מכלוף, כדי לכבוש את שער השוויון.

הפועל ירושלים - אחווה עראבה 4:1

מי בכלל זוכר שקבוצת הכוכבים מהצפון שיחקה בעונה שעברה בליגה הרביעית? נכון לעכשיו היא נראית כמו מועמדת ראוייה לעלות לליגת העל בעונה הבאה. אחרי הניצחון על ראשון לציון במשחק הבכורה שלה בליגה, עראבה הוכיחה את יכולתה במשחקי חוץ, כשניצחה בטדי 0:3. נכון לעכשיו, היא הקבוצה היחידה שהשיגה שני ניצחונות בליגה הלאומית, כשגם הפועל קרית שמונה תוכל להשוות את המאזן הזה.

מרטין דוריצה הסלובקי, שנבחן לפני פתיחת העונה במכבי נתניה, פתח את החגיגה של האורחים עם שער מהיר בדקה הראשונה. עראבה הגיעה לבירה במטרה לצאת ממנה עם ניצחון מינימלי, אבל הפועל ירושלים איפשרה לה להמשיך ולחגוג, וכך עשה מחמוד עבאס, שכבש את השער השני בדקה ה-43. חיים סילבס, שכבש גם בשבוע שעבר, הוסיף עוד שער לאוסף בדקה ה-65 וקבע 0:3. כפיר לייבוביץ' כבש את השער הרביעי לעראבה בדקה ה-78 ושי אהרון, הסקורר של הירושלמים, יכל רק לרכך את ההשפלה חמש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully