וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות העניקה ניצחון טכני לבני יהודה על אשדוד

בית הדין העניק ניצחון 0:3 לזהובים בעקבות שיתופו הלא חוקי של ישראל ראש במדי אשדוד. ראש הורחק משני משחקים, בני יהודה מוליכת הטבלה. בן זקן: "אני כועס על בני יהודה"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע היום (חמישי) ניצחון טכני לבני יהודה 0:3 על מ.ס אשדוד. כזכור, במסגרת המחזור הראשון שנערך בשבת האחרונה שיתפה מ.ס אשדוד את שחקנה ישראל ראש, וזאת על אף שהוא היה מורחק בעקבות צבירת חמישה צהובים. המשחק הסתיים בשוויון 1:1.

בית הדין של התתאחדות אף קבע קנס של 5,000 שקל לאשדוד, בעוד ראש הורחק משני משחקים בפועל ושניים על תנאי לשנה. בעקבות הניצחון הטכני בני יהודה הפכה למוליכת הטבלה.

כזכור, אנשי אשדוד טענו אמש בבית הדין כי בכל הניירות והפקסים שהגיעו מההתאחדות לכדורגל הופיע שמו של ישראל ראש כשחקן הכח עמידר רמת גן, אולם תובע ההתאחדות הציג בפני הדיין את המסמך ששלחה ההתאחדות לקבוצות ב-20 באוגוסט ובו היא מבקשת מראשי כל הקבוצות לשים לב היטב לשחקנים מוצהבים, ואף הפנתה את תשומת לבם לשים לב לשחקנים שהגיעו מקבוצות אחרות ועשויים להיות מוצהבים.

בן זקן: "אני לא הייתי נוהג ככה"

יו"ר אשדוד ג'קי בן זקן אמר הבוקר: "אני מעדיף שלא להתייחס לעניין. אנחנו נבחן את ההחלטה ונשקול אם צריך לערער. נצטרך לפשפש במעשינו, ואין טעם להאשים אף אחד אחר, אבל אני יותר מופתע מההתנהגות של אנשי בני יהודה. אני יכול להגיד שאני כועס על אנשי בני יהודה (על הדרישה לניצחון הטכני, ר"ב), ואני חושב שאני לא הייתי נוהג ככה".

יו"ר בני יהודה חזי מגן אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אין לנו חלילה שום דבר ועניין כנגד אשדוד, אנחנו מאוד מכבדים אותם. אנחנו לא הכתובת לטענות, וצריך לזכור שגם אנחנו לא שיתפנו שני שחקנים מוצהבים, שאחד מהם, אביב חדד, הגיע גם הוא מהכח עמידר רמת גן עם 9 כרטיסים צהובים, ובנוסף לא שיתפנו את חסן אבו זייד, שבכלל צבר את הצהובים במדי הנוער. אז יכולנו להיתמם ולהתחכם, אבל הוא לא שותף בשבת במדי הנוער ולא ביום ראשון במדי הבוגרים.

"מעבר לכך, לדיין בית הדין לא הייתה שום ברירה אלא לפסוק בצורה הזו, כי זה התקנון. גם בשנה שעברה קיבלה בני לוד, שנאבקה על הירידה, ניצחון טכני בגלל שקבוצה אחרת שיתפה שחקן שלא כחוק. אני בטוח שאנשי אשדוד לא כועסים עלינו וגם אנחנו לא כועסים עליהם, היחסים בין המועדונים ימשיכו להיות טובים כבעבר". .

מגן, שנמצא עם קבוצתו בהולנד, הוסיף לקראת הגומלין מול איינדהובן: "הראש שלנו כל כולו נתון למשחק החשוב הערב ואני מקווה שנעבור אותו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully