וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראפיניה חתם ביובנטוס

התקשורת האיטלקית מדווחת שהגברת הזקנה חטפה את המגן הברזילאי, שהיה קרוב למילאן. "סקיי": סניידר אמר כן לאינטר

חמישה ימים לפני סגירת חלון ההעברות, וקבוצות היבשת מתעוררות ומבצעות פינישים אחרונים לסגל. מהלך מפתיע ומעניין ביצעה הערב (רביעי) יובנטוס. על פי דיווחים, הגברת הזקנה ביצעה מחטף מתחת לאפה של מילאן והחתימה את המגן הימני הברזילאי ראפיניה משאלקה 04.

הברזילאי בן ה-24 נקשר בימים האחרונים למעבר לרוסונרי, אבל יובה, שביצעה רכש מרשים הקיץ, חטפה את השחקן ברגע האחרון. ראפיניה יצטרף לחבורה הברזילאית בטורינו שכוללת גם את פליפה מלו, דייגו ואמאורי. הביאנקונרי חיפשו תקופה ארוכה שחקן הגנה נוסף וראפיניה יעזור לחזק את הצד הימני. על פי דיווחים, פאביו גרוסו מליון יצטרף גם הוא ליובנטוס לפני סגירת חלון ההעברות.

ראפיניה הסתכסך בקיץ שעבר עם ראשי שאלקה מאחר ויצא למשחקים האולימפיים בבייג'ינג ללא אישור, תקרית בעקבותיה נקנס בסכום של כ-700 אלף יורו. המעבר לא קיבל עדיין אישור רשמי, אך באיטליה דווח כי יובה תשלם תמורת המגן 8 מיליון יורו.

ועוד מאיטליה. ב"סקיי איטליה" דווח הערב כי אחרי אינסוף זגזוגים, ווסלי סניידר הסכים לחתום לחמש שנים באינטר. ההולנדי סירב בתחילה לעזוב את ריאל מדריד וגרם לעיכוב בעסקה בין המועדונים, שסיכמו על מעברו לפני מספר שבועות. אינטר תשלם 15 מיליון יורו עבור הקשר, שישתכר כארבעה מיליון יורו לעונה.

* מגן הנבחרת הצעירה של איטליה, לורנצו דה סילבסטרי, נמכר מלאציו לפיורנטינה תמורת 5.5 מיליון יורו. המגן הסתכסך בקיץ עם הבעלים קלאודיו לוטיטו, שחיפש לו קונה תקופה ארוכה. דה סילבסטרי הפצוע בברכו יעמוד לרשות הויולה רק בעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully