וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לספרד 102:79

26.8.2009 / 23:07

ללא גרין ובורשטיין שנחו הצליחו שחקני הנבחרת להחזיק מעמד במחצית הראשונה, אך התפרקו בשניה. הלפרין בלט עם 20 נק'

נבחרת ישראל סיימה הערב (רביעי) את השתתפותה בטורניר המשולש בסרגוסה עם תבוסה 102:70 לנבחרת ספרד. ישראל הופיעה ללא יניב גרין וטל בורשטיין שקיבלו מנוחה ושאר השחקנים החזיקו מעמד מול הספרדים, שניצחו את כל המשחקים שלהם עד כה בהפרש ממוצע של 22 נקודות, עד סמוך לסיום המחצית הראשונה אך אז ההפצצה הספרדית שכללה כמעט 50 אחוז מחוץ לקשת. כעת תחל ישראל במחנה אימון בן שלושה ימים במורסיה, כשביום ראשון תשחק פעם נוספת מול נבחרת ספרד. ישראל תשוב בלילה שבין ראשון לשני לארץ, וביום שישי הבא תצא לקראת אליפות אירופה בפולין.

ישראל פתחה בחמישייה עם גל מקל, יותם הלפרין, גיא פניני, ליאור אליהו ועידו קוז'יקרו. פתיחה טובה של פניני עם 5 נקודות נתנה לישראל יתרון 10:13, 5 דקות במשחק. הספרדים ניצלו רבע טוב של ויקטור קלאבר ופליפה רייס ליתרון 19:22 בסוף הרבע הראשון. שלשה של ראול לופז נתנה לספרד יתרון 6, אך עמית תמיר וליאור אליהו צימקו ל-29:27, 6 דקות למחצית. רודי פרננדז וקלאבר החלו בבריחה הספרדית לקראת המחצית, וקבעו יתרון 9 לספרד, אך שלשה של לימונד 4 שניות צימקה את היתרון הספרדי ל-49:43 בלבד במחצית.

הספרדים המשיכו במומנטום שלהם בתחילת הרבע השלישי והגדילו את ההפרש ל-11. מי שמנע מהנבחרת להתפרק הוא יותם הלפרין ש-5 נקודות רצופות שלו קבעו 64:55 לספרד, 5 דקות לסוף הרבע השלישי. ריצת 0:6 של הספרדים בדקה וחצי האחרונות של הרבע קבעה 60:78 לספרד בסוף הרבע השלישי. ההתפרקות של ישראל המשיכה גם ברבע הרביעי, כשליאור אליהו ויותם הלפרין מנסים לצמצם כמה שיותר את התבוסה ובסיום: 79:102 לספרד.

קלעו לישראל: יותם הלפרין 20, ליאור אליהו 14, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, גיא פניני 11, גל מקל 10, רביב לימונד 9, עידו קוז'יקרו 8 ועמית תמיר 7. כן שותפו: אלישי כדיר, יובל נעימי, רוברט רותבארט ומשה מזרחי. קלעו לספרד: פליפה רייס 16, ראול לופז, ויקטור קלאבר וסרג'יו לול 13 כל אחד, רודי פרננדז 12, חואן קרלוס נבארו, חורחה גרבאחוסה ומארק גאסול 10 כל אחד, ריקי רוביו 4 ו-7 אסיסטים, ג'יאלרמו רוביו 1.

"הורגש חסרונם של בורשטיין וגרין"

בסיום המשחק אמר מאמן הנבחרת, צביקה שרף: "שיחקנו היום הרבה יותר טוב מהמשחק ששיחקנו אתמול מול הפולנים. היום מול הספרדים, שיחקנו בנחישות, השחקנים נתנו הכל על הפרקט. ברור שהורגש חסרונם של שני השחקנים הבכירים שלנו- טל בורשטיין ויניב גרין. ביום ראשון נתמודד שוב מול הספרדים ונשתפר לקראת האליפות".

ביום ראשון, כאמור, תפגוש הנבחרת את נבחרת ספרד, המארחת את הטורניר, למשחק השני בין שתי הנבחרות בשעה 21:30 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully