וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: יוון ניצחה את ליטא, רוסיה שוב הפסידה

17 נקודות של פוטסיס הוליכו את יוון ל-73:75. נבחרתו של בלאט שוב נראתה רע והפסידה לסרביה 70:59. 24 נק' לקרסטיץ'

בזמן שנבחרת ישראל הובסה מול אלופת העולם ספרד, המשיכה גם יריבתה העתידית לבית באליפות אירופה, יוון, את ההכנות שלה. לאחר שניצחו את רוסיה במשחק הקודם, עשו גם הערב (רביעי) היוונים את העבודה מול ליטא החזקה, וניצחו 73:75 בטורניר אקרופוליס. הליטאים דווקא הוליכו בפתיחת המשחק, וסיימו רבע ראשון חלש של שתי הקבוצות ביתרון 2. היוונים לא נתנו להם לברוח, והשוו במחצית. הרבע השלישי סימל בריחה אפשרית של ליטא, שעלתה ל-9, אבל היוונים בקאמבק נאה חזרו ברבע הרביעי, וניצחו את המשחק.

אנטוניוס פוטסיס הוליך את קלעי יוון עם 17 נקודות, בעוד ואסילי ספאנוליס עשה כאב ראש להגנה הליטאית, וסיים עם 12 נקודות ו-5 אסיסטים. ניקוס זיזיס ואיוניס בורוסיס קלעו 10 כל אחד למנצחים. ליטא נהנתה ממשחק טוב של לינס קלייזה וכריסטוף לאברינוביץ', שקלעו 15 נקודות כל אחד, בעוד פרטביצ'יוס ודאריוס לאברינוביץ' קלעו 13 כל אחד.

נבחרת רוסיה של דייויד בלאט להיראות רע במשחקי ההכנה, ולאחר ההפסד ליוון, היא רשמה הערב הפסד נוסף, הפעם לסרביה, 70:59 בטורניר אקרופוליס. הרבע הראשון הסתיים צמוד צמוד, בשיוויון 13:13. סרביה הצליחה לפתוח פער קטן במחצית של 4 נקודות, אבל הבריחה האמיתית הגיעה ברבע השלישי, אז קלעו הרוסים רק 4 נקודות, והסרבים טסו ל-4:17 ו-32:49, משם הרוסים כבר לא חזרו.

הסרבים נהנו ממשחק נהדר של ננאד קרסטיץ', שהוליך את קלעי סרביה עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים. נוביצה וליקוביץ' סייע לו עם 9 נקודות, בעוד קוסטה פרוביץ' ובויאן פופוביץ' קלעו 8 נקודות כל אחד. את רוסיה הוליך טימופיי מוזגוב עם 15 נקודות, בעוד ויטלי פרידזון קלע 10. קלי מקארתי, במשחקו הראשון בנבחרת רוסיה קלע נקודה בלבד ב-24 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully