וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הטקוואנדו ממריאה למנצ'סטר

שבעה לוחמים ייצגו את ישראל בתחרות. הגברים יחפשו להשיג קריטריון לאליפות העולם. לראשונה: צילומי וידאו יכריעו מחלוקת

נבחרת של שבעה לוחמים ושתי לוחמות תצא מחר (חמישי) לייצג את ישראל בתחרות מדרג A בסבב האירופי בטקוואנדו, אשר משמשת עבור הישראלים תחרות לקביעת קריטריון השתתפות באליפות העולם שתתקיים באוקטובר בדנמרק. עבור אניה מירקין במשקל עד 53 ק"ג ובת אל גרטרר במשקל עד 57 ק"ג, התחרות במנצ'סטר היא רק עוד תחרות הכנה לפני אליפות העולם, מכיוון שהשתיים כבר השיגו את הקריטריון לאליפות העולם בתחרויות קודמות במהלך העונה. התחרות במנצ'סטר תיפתח בשבת ותינעל בראשון. אחרי התחרות תחזור הנבחרת לישראל למחנה אימונים עם נבחרת גרמניה, כהכנה לטורניר ירושלים הבינלאומי שיתקיים ב-6 בספטמבר.

אצל הגברים עדיין אין לישראל נציג באליפות העולם. הקריטריון הישראלי קובע שכדי להגיע לאליפות צריך לצבור לפחות שתי מדליות בתחרויות מהדרג של התחרות במנצ'סטר. בכל משקל ניתן לשלוח נציג בודד, ולפחות בשני משקלים צפויים מאבקים קשים על הכרטיס. לירן מלאכי ומוטי לוגסי יאבקו על הבכורה במשקל עד 54 ק"ג. תום חובב ויוני בן אהרון יעשו זאת במשקל עד 68 ק"ג. במשקלים האחרים יתחרו יובל בוחבוט (עד 58 ק"ג), אדם סגיר (עד 63 ק"ג) ורומן רוסינוב (עד 74 ק"ג).

מאמני הנבחרת הם עדי דוידוב ועוזרו יחיעם שרעבי ובפעם הראשונה בתחרויות הטקוואנדו, תופעל מערכת וידאו ולמאמנים תינתן הזכות לערער, בדיוק כמו בטניס. ברגע של מחלוקת יוכל המאמן להרים כרטיס מיוחד. השופטים יפסיקו את הקרב וייגשו למכשיר ההקלטה. במידה והערעור יימצא מוצדק תשונה החלטת השופטים. במידה ויימצא שהערעור לא מוצדק, המאמן לא יוכל לשוב ולערער שוב באותו הקרב. שתי המערכות החדישות אמורות לנטרל מצב בו טעויות שיפוט מכריעות את הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully