וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה דרשה ניצחון טכני על אשדוד

26.8.2009 / 20:00

בית הדין דן בפרשת שיתופו של ישראל ראש המוצהב. נידם ואשדוד זועמים: "הם הגעילו אותי". ההחלטה תתקבל בחמישי

הערב (רביעי) התקיים הדיון המשמעתי בעניינם של מ.ס אשדוד והבלם ישראל ראש. כזכור, ראש שיחק ביום ראשון 90 דקות במשחק הליגה נגד בני יהודה (1:1) למרות שהיה אמור לרצות עונש הרחקה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, אותם סוחב מהעונה שעברה, עת שיחק בהכח עמידר רמת גן.

מנכ"ל אשדוד, רפי נידם, ייצג את הקבוצה וטען כי ברשימת השחקנים המורחקים ששלחה ההתאחדות לקבוצות הופיע ראש כשחקן הכח ולכן טעתה הקבוצה בתום לב. באשדוד זעמו לשמוע כי בני יהודה, שיוצגה על ידי יו"ר מחלקת הנוער, שמעון קורק, הגישה מכתב בו דרשה לפסוק ניצחון טכני לטובתה, כפי שקובע התקנון.

"ז בושה וחרפה", אמר נידם לוואלה! ספורט "אנחנו באשדוד לא היינו עושים דבר כזה בחיים. אותי אישית זה פשוט מגעיל. איפה היחסים בין המועדונים? איפה החברות? אני אגיד לך משהו, אני לא בטוח בכלל שחזי מגן יודע מכל זה. הוא תמיד מתיימר להיות כזה ג'נטלמן. זה לא ששיתפנו את מסי או רונאלדו, אפשר לחשוב שזה השפיע על תוצאת המשחק. הם פשוט הגעילו אותי. כל מה שמעניין אותם זה רק הניצחון? זה נראה כאילו התוצאה מנצחת הכל בשבילם. זאת עוד קבוצה שמשחקת באירופה".

ההחלטה הסופית בעניין תוצאת המשחק תיקבע מחר. "אני מקווה שהדיין יתחשב בטענות שלנו ולא נקבל עונש כבד. לא עשינו דבר כדי לרמות. לא ניסינו להשיג יתרון ספורטיבי. הדברים נעשו בתום לב", סיכם נידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully