וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אנחנו נחושים יותר מתמיד"

מאמן בני יהודה אינו מוריד את ראשו לקראת משחק הגומלין מול איינדהובן (21:45, ESPN). בלדוט: "ניתן את הכל על מנת לנצח"

שחקני בני יהודה ערכו הערב את האימון המסכם ובכך סיימו את ההכנות לקראת משחק הגומלין היום (חמישי, 21:45, שידור ב- ESPN), מול פ.ס.וו. איינדהובן במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופאית כאשר המנצחת במפגש הכפול תעפיל לשלב הבתים. המשחק יערך בפיליפס שטדיון שבאיינדהובן ולפחות 200 ישראלים צפויים לתמוך בקבוצה מהיציעים, בתוכם כ-150 אוהדי הקבוצה שהגיעו מישראל.

כזכור, בשבוע שעבר נוצחו הזהובים 1:0 בבלומפילד ובקבוצה יודעים שהמשימה שעומדת בפניהם מחר תהיה קשה מאוד. מצד שני אין אחד במועדון שמרים ידיים ובקרב אנשי הקבוצה קיימת אמונה גדולה שאפשר לעשות את הבלתי ייאמן ולעבור את ההולנדים. המאמן גיא לוזון ייחסר מחר את הבלם איבן גארידו המוצהב ואת עומרי אפק הפצוע, שהצטרף לחבריו רק אמש. בקבוצה מקווים להכשיר את אפק למשחק הליגה נגד אחי נצרת ביום שני.

לוזון מתכנן לבצע שלושה שינויים בהרכב הפותח לעומת ההרכב שפתח במשחק בשבוע שעבר. הבלם אביב חדד יתפוס את מקומו של גארידו המוצהב לצידו של דין מורי במרכז ההגנה. אלירן עטר וחסן אבו זייד, שסיימו לרצות עונש הרחקה, ייפתחו בהרכב על חשבונם של סיניסיה ליניץ' ומשה ביטון הקשר לירוי צעירי, שמחלים מקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו, ערך אמש אימון מלא והוא צפוי להיכלל בסגל מחר ולשבת על הספסל.

בסיום האימון המסכם, אמר מאמן הקבוצה, גיא לוזון: "אנחנו נחושים יותר מתמיד לעשות את מה שהקהל שלנו מצפה מאיתנו". למרות היריבה הפייבוריטית והסיכויים שעמודים נגדם, לוזון אינו מפחד: "ההכנות הסתיימו, ואנחנו מצפים בכיליון עיניים לפתיחת המשחק". קפטן הקבוצה, אסי בלדוט נשמע גם הוא אופטימי לגבי האפשרות להפתיע את ההולנדים: "עשינו את כל ההכנות למשחק. נבוא וניתן את הכל על מנת לנצח, כי זאת התוצאה היחידה שיכולה להעלות אותנו לשלב הבתים".

באסיפת הוידאו לקראת המשחק, צפו השחקנים בקטעים מהמשחק הראשון בין שתי הקבוצות. "אין ספק שאיינדהובן פייבוריטים אבל לא סתם הגענו לכאן יומיים לפני המשחק", אמר המגן כפיר אדרי לוואלה! ספורט. "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה ובשביל זה השחקנים יצטרכו לתת 200 אחוז. אני מקווה שנצליח לעשות משהו שהרבה לא מאמינים שאנחנו מסוגלים לעשות". הוסיף המגן הוותיק, שכבר שיחק במדי מכבי פתח תקוה בשלב הבתים באופ"א.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, עוז ראלי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

* הקשר לירן כהן, שסיכם את תנאיו בקבוצה לפני מספר ימים, יחל להתאמן עם הזהובים החל מיום שבת ומיד עם חזרתה של הקבוצה מהולנד. עסקת העברתו של כהן למעשה כבר סגורה, וזאת לאחר שהשחקן קיבל את השחרור ואת ברכת הדרך מקבוצתו לשעבר מכבי פתח תקוה, וכעת רק נותרה החתימה הרשמית. הדבר יקרה, כאמור, כשהזהובים ינחתו חזרה בישראל.

רוטן: "לא אכפת לי איך, העיקר לעלות"

פ.ס.וו אמנם לא הרשימה במיוחד במשחק הראשון, אבל בפיליפס שטדיון ובמזג אוויר אחר, התסריט צפוי להיות שונה. פרד רוטן ושחקניו ניצחו ביום שבת 1:3 את נאק ברדה בליגה במה שלמעשה היה ניצחונם השלישי ברציפות בכל המסגרות ונראה שהקבוצה עולה על הפסים הנכונים.

אגב, גם בסוכנויות ההימורים לא ממש מאמינים בסיכויים להפתעה והיחס לניצחון של בני יהודה נע סביב 1 ל-10, כשהיחס לניצחון של הקבוצה הביתית נע סביב 1 ל-1.2. ברוב הסוכנויות נע היחס לתיקו סביב 1 ל-5.5.

דירק מרסליס הצעיר ייעדר מהמשחק, אבל מי שיחזרו להרכב יהיה אנדרה אוייר וסטניסלב מאנולב, שהיו מורחקים מהמשחק הראשון בבלומפילד. אורלנדו אנגלאר שמחלים מפציעה עדיין בספק למשחק. המאמן פרד רוטן אמר הבוקר לכלי תקשורת מקומיים: "זה משחק חשוב למועדון. לא אכפת לי איך נעלה, העיקר שנשיג את המטרה והיא לעלות לשלב הבא".

הרכב משוער: אנדראס איסקסון, יאן קרופקאמפ, פרנסיסקו רודריגז, קרלוס סלסידו, אריק פיטרס, טימי סימונס, עותמאן באקאל, איברהים אפלאי, באלאש דז'ודז'אק, דנקו לאזוביץ', אולה טויבונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully