וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביצ'ה אילייב סיכם עקרונית במכבי ת"א

26.8.2009 / 16:02

קשר קדמי מסרביה (30), המשחק בקוטבוס הגרמנית, ינחת ביום חמישי בארץ. לאורן רוצה להצטרף, הצהובים עוד לא החליטו

איביצ'ה אילייב, קשר קדמי מסרביה בן 29, ינחת מחר (חמישי) בארץ כדי לסכם את תנאיו במועדון. בעונה החולפת רשם אילייב 28 משחקי ליגה במדי אנרגי קוטבוס הגרמנית, 23 מהם בהרכב הפותח. הוא כבש שלושה שערים ובישל ארבעה נוספים.

אילייב יביא איתו לקרית שלום רזומה מרשים שמלבד הבונדסליגה הגרמנית כולל גם מעברים באיטליה ויוון. הקשר ההתקפי החל את הקריירה בפרטיזן בלגרד וזכה עמה בשלוש אליפויות סרביה. בתחילת עונת 2003/4 רשם את אחד מהרגעים החשובים בקריירה שלו כשכבש לרשת ניוקאסל בסט. ג'יימס'ז פארק. פרטיזן ניצחה 0:1 ולאחר מכן 3:4 בפנדלים (למרות החמצה של אילייב) ועלתה לליגת האלופות על חשבון הקבוצה האנגלית.

ב-2004 אילייב עבר למסינה מהליגה האיטלקית, בה שיחק עונה וחצי. בינואר 2005 נמכר מחצית מכרטיסו לגנואה הגדולה ששיחקה אז בליגה השלישית בגלל עונש כבד. לאחר מכן רכשה מסינה את מחצית הכרטיס שלו בחזרה והוא שיחק במדיה עד קיץ 2007. בעונת 2007/8 חתם בפאוק סלוניקי ועונה לאחר מכן עבר לאנרגי קוטבוס.

מכבי ת"א לא החליטה אם להחתים את לאורן

בנוגע ללאורן הקמרוני, ששותף אמש במשחק האימון נגד הפועל ראשון לציון ואף שיחק 45 דקות, בהנהלת הקבוצה יקיימו היום התייעצויות עם הצוות המקצועי וכן עם הצוות הרפואי של המועדון כדי לקבל החלטה בנוגע אליו. בשלב זה אומרים במכבי תל אביב שהגורם הכספי לא יהווה ככל הנראה מכשול בהחתמתו של הקמרוני הבינלאומי וכל שנותר הוא להחליט באשר למצבו הרפואי והאם הוא יוכל לעמוד בעומס של עונה שלמה.

לאורן מיועד לתפקיד הקשר האחורי לצידם של שרן ייני ואנדריי קומאץ', שכבר חתם בקבוצה, כאשר השחקן עצמו התלהב מאוד מהשהות בישראל והביע את רצונו לשחק במכבי תל אביב, דבר שיקל עוד יותר על צירופו במידה ויוחלט כי הוא כשיר. במידה ואכן יצורפו לאורן ואילייב, אמרו גורמים בקבוצה שלא יצורפו עוד שחקנים לסגל, מה שאומר שהקשר תומר תייר לא יוחתם בסופו של דבר וישוחרר ככל הנראה מהקבוצה.

הקבוצה ספגה הערב קנס בבית הדין בסך של 15 אלף ש"ח בפועל ו-30 אלף ש"ח על תנאי בעקבות זריקת חפצים למגרש במשחק מול בני סכנין בשבת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully