וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: נדבד פורש מכדורגל

הקשר הצ'כי הודיע כי הוא דוחה את ההצעות שקיבל בשבועות האחרונים ומסיים את הקריירה: "כעת אקדיש את הזמן למשפחה"

אחרי התלבטויות אין ספור, קשרה לשעבר של יובנטוס, פאבל נדבד (36), החליט לתלות את הנעליים ולפרוש מכדורגל. הצ'כי, שהודיע על פרישה, חזר בו במהלך החודש והתאמן בצ'כיה והרהר על מחשבה לעבור ל-MLS. כעת הוא הודיע באתרו הרשמי כי הוא החליט שלא להמשיך עם הכדורגל.

"החלטתי לא לקבל אף אחת מההצעות שקיבלתי בשבועות האחרונים ולסיים את הקריירה שלי", נכתב על ידי נדבד באתרו הרשמי. "כעת אקדיש את הזמן למשפחה, לאישה ולילדים. אני רוצה להודות לאוהדים על כל התמיכה שהם נתנו לי לאורך הקריירה".

נדבד חתם ביובנטוס ב-2001, אחרי ששיחק בלאציו וזכה איתה בגביע האיטלקי (1998), גביע אירופה למחזיקות (1999) ואליפות איטליה (2000). הקשר הצ'כי זכה יחד עם הביאנקונרי בשתי אליפויות (2002, 2003) ושני גביעים (2002, 2004) והעפיל עמה לגמר ליגת האלופות (2003) נגד מילאן. נדבד לא השתתף באותו גמר בשל צבירת כרטיסים צהובים, ויובנטוס נוצחה בפנדלים.

באותה עונה הוכתר נדבד לשחקן השנה באירופה. בתום עונת 2006 יובנטוס ונדבד זכו באליפות, אך היא בוטלה בשל פרשת הקאלצ'יופולי והקבוצה הורדה ליגה, ושיחקה בליגה השנייה לראשונה בתולדותיה. הצ'כי הוכיח נאמנות לגברת הזקנה, ועונה אחר כך שב עמה לסרייה A.

עוד קודם לקריירה הארוכה ביובה, שיחק נדבד בלאציו בין 1996 ל-2001, בשורותיה הוא כבש 33 שערים ב-138 משחקים. אל איטליה הוא הגיע דרך ספרטה פראג, קבוצתו השנייה בקריירה, בה שיחק בין 1992 ל-1996, כאשר קבוצתו הראשונה הייתה דוקלה פראג, בה הספיק לשחק רק שנה אחת.

בשורות נבחרת צ'כיה שיחק החל מיוני 1994 כשהיה שותף לניצחון 1:3 על אירלנד. הפריצה הגדולה במדים הלאומיים הגיעה ביורו 96' כשהיה גורם משמעותי בסגל הנבחרת הצ'כית שהגיעה לגמר. משנת 2000 שימש כקפטן הנבחרת ופרש בפעם הראשונה בספטמבר 2004, אך חזר למדים הלאומיים לאחר מכן בעקבות הלחץ שהופעל עליו. בהמשך הוביל את צ'כיה לגביע העולמי, לראשונה מאז הפיצול בצ'כוסלובקיה, אך נבחרתו ניצחה במשחק אחד והפסידה בשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully