וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון חתם בסטנדרד ליאז'

26.8.2009 / 14:13

בלם הפועל ראשון לציון מצטרף לאלופה הבלגית, ויהיה הישראלי הרביעי בתולדות המועדון. רביב ספיר: "מאחל לו שיעמוד באתגר"

עסקת העברתו של רמי גרשון לסטנדרד ליאז' נחתמה היום (רביעי) והשחקן יעבור למועדון הבלגי לעונה הקרובה בהשאלה שלאחריה יוכל המועדון לרכוש את כרטיס השחקן שלו מהפועל ראשון לציון. המגעים בין הצדדים, שהתרחקו מאוד לפני שבועיים, התחדשו בסוף השבוע שעבר לאחר שהקבוצה המשיכה להציג יכולת לא טובה בליגה, ובעלי ראשון לציון, רביב ספיר, הסכים להשאיל את גרשון לעונה אחת תמורת 35 אלף יורו. סכום הרכישה בעונה הבאה, אם המועדון הבלגי יהיה מעוניין בכך, יעמוד על 215 אלף יורו.

"אני קיבלתי אישור להצעת החוזה ששלחתי אליהם, ברגעים אלה אני מכין את החוזה לחתימה אצלנו, ההעברה סגורה", אמר הבעלים של ראשון לציון רביב ספיר אחרי החתימה, "אני מאוד מקווה שרמי יצליח לעבור את השנה הזאת כמו שצריך, בכל מועדון השנה הראשונה חשובה, בטח ובטח לחו"ל ולשחקן צעיר כמו רמי. יהיה לו קשה מאוד, אבל יש לו אופי טוב. אולי הוא לא מספיק בשל עדיין, אבל מספיק בשל כדי לנסות. אני מאחל לו שיעמוד באתגר הזה וזה בוודאי טוב להפועל ראשון לציון".

גרשון בן ה-21 יהיה הישראלי הרביעי בתולדות סטנדרד ליאז' אחרי רוני רוזנטל, שלום תקווה וסלים טועמה ששוחרר לאחרונה מהמועדון. גרשון הגיע למבחנים בבלגיה בתחילת חודש יולי, ונבחן בין השאר גם בבירסחוט, אך הרשים מאוד במבחנים בסטנדרד ליאז'. אחרי המבחנים פתחו במועדון במגעים עם ראשון לציון מהלאומית, אך לא הצליחו להגיע לעמק השווה. גרשון אף הוצע להפועל תל אביב שהתעניינה בו, אך בלם האולימפית יגיע לבלגיה לבסוף, בתקווה להצליח לתפוס מקום בסגל של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully