וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון לא הולך לשום מקום

הברזילאי של יונייטד הודה שהיה מעדיף לשחק יותר אבל הבהיר: "אני בכלל לא רוצה לעזוב". פרגוסון רוצה את אריאן רובן

למרות הניצחון המוחץ של מנצ'סטר יונייטד על וויגאן בשבת (0:5), נשבו השבוע כמה רוחות רעות באולד טראפורד בעקבות הדיווחים על תקרית בחדר ההלבשה בין אלכס פרגוסון לאנדרסון. הקשר הברזילאי לא הסתיר את אכזבתו מאי הכללתו בסגל למשחק גביע הצדקה מול צ'לסי ומהעובדה שהוא שותף עד כה במשחק ליגה אחד בלבד, וזכה בתגובה למקלחת צוננת מפרגוסון שהורה לו להתחיל לעבוד קשה יותר באימונים כדי לזכות בדקות משחק.

כמה עיתונים זריזים באנגליה מיהרו לדווח על עזיבתו הקרובה של אנדרסון, אך הוא הבהיר הבוקר (רביעי) כי הוא מתכוון להילחם על מקומו בסגל של השדים האדומים. "זה נכון שחשבתי שאחרי שרונאלדו הלך אני אשחק יותר, אבל המאמן הוא שמחליט וזה מטופש להתווכח איתו על זה כי הוא הבוס", הוא אמר ל-'דיילי מייל'. "אני בכלל לא רוצה לעזוב. סר פרגוסון דרש ממני להשקיע מאמץ גדול יותר ואני מקבל את זה, כי להשתלב בהרכב של קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד זה קשה לכל שחקן".

בינתיים עוסק פרגוסון באפשרויות לחיזוק הקבוצה רגע לפני סגירת חלון ההעברות בסוף החודש, כשהשם החם המונח על שולחנו הוא זה של אריאן רובן. הקשר ההולנדי מפגין יכולת נהדרת במשחקי קדם העונה של ריאל מדריד, אך הלבנים להוטים לצמצם את הסגל שלהם ואחד המועמדים לעזיבה הוא רובן, שכבר היה קרוב בעבר ליונייטד כשעזב את איינדהובן ב-2004, אך בחר לבסוף בצ'לסי, ממנה נדד לאחר מכן למדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully