וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ביזלי: "לא ידעתי עד כמה המצב חמור"

בזמן שבנו מאושפז במכון גמילה, התייחס אביו של למצבו הנפשי הקשה: "השחיקה המצטברת והפיכתו לאב הכריעו אותו"

מצבו של מייקל ביזלי ממשיך להעסיק את התקשורת האמריקאית, ובימים האחרונים מאז שהפורוורד הצעיר של מיאמי אישפז את עצמו במכון גמילה ביוסטון מנסים רבים בעולם הכדורסל להבין מה גרם לנפילתו של הנבחר השני בדראפט 2008.

אביו של ביזלי, מייקל ביזלי סיניור, הירבה להתראיין במהלך השבוע אך התקשה בעצמו לגלות מה עבר על בנו בימים שקדמו לאישפוז, מאחר והמכון בו הוא נמצא לא מאפשר לו ליצור קשר עם משפחתו או לקבל מבקרים.

"הופתעתי כמו כולם", הודה ביזלי האב. "לא ידעתי עד כמה המצב חמור. ב-NBA הכדורסל הפך עבורו ממשחק של כיף לעבודה של ממש. השחיקה המצטברת של 82 משחקים בעונה גבתה ממנו מחיר". גורם נוסף שהשפיע על מצבו של ביזלי לדבריו אביו היה הולדת בתו הראשונה לפני כשלושה חודשים: "האחריות העצומה שהגיעה עם הפיכתו לאב הכריעה אותו. הוא אבא טרי והוא נמצא בלחץ לא קטן".

לגבי התמונה שפירסם בנו בטוויטר שלו בה הציג לראווה את הקעקוע החדש שלו כשברקע בצבצה שקית קטנה של מריחואנה, אמר ביזלי: "דיברתי עם כמה מחבריו של מייקל ואני יכול להגיד שהוא לא משתמש במריחואנה. לדעתי מי שצילם את התמונה השתמש בסמים האלה, או שהם היו שייכים לבעלי החנות לקעקועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully