וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה: "אליפות ארה"ב מגיעה מוקדם מדי בשבילי"

הרוסיה לא מאמינה שהכושר הטוב שהציגה מאז חזרתה יספיק לה בפלשינג מדו. רוברדו הודח בסיבוב השני בניו הייבן

מריה שראפובה הציגה יכולת מרשימה בשבועות האחרונים וגרמה לרבים להאמין בסיכוייה לשחזר את ימי התהילה שלה באליפות ארצות הברית שתיפתח בשבוע הבא, אבל הרוסיה המתקמבקת מעדיפה להנמיך ציפיות ולהזכיר למי ששכח שרק לאחרונה היא חזרה לפעילות אחרי תשעה חודשים מחוץ לסבב.

"אני מרגישה טוב יותר פיזית עם הזמן ונכנסת לאט לכושר משחק", אמרה שראפובה, שנעצרה בשבוע שעבר רק בגמר טורניר טורונטו היוקרתי שם הפסידה לבת ארצה אלנה דמנטייבה. "אבל זה עדיין חלק מתהליך שיקום ארוך. אני כל הזמן רוצה לשכוח את התקופה הארוכה בה נעדרתי מהמגרשים, אבל צריך לשים את הדברים בפרספקטיבה הנכונה".

"עשיתי הכנה טובה לאליפות ארצות הברית, אבל יכול להיות שהאתגר הזה מגיע קצת מוקדם מדי בשבילי", המשיכה אלופת הפלשינג מדו מ-2006. "אני יכולה לצאת לאינספור ריצות, לעשות טונות של אימוני פילאטיס ולהתאמן עד שהפנים שלי יכחילו, ועדיין כשאני מגיעה למגרש אחרי חודשים שלמים בלי לשחק הגוף מתקשה להתרגל להכל מחדש".

רוברדו הודח בסיבוב השני בניו הייבן

שלושה שבועות לפני מפגש חצי גמר גביע דייויס בין ישראל לספרד במורסיה, הודח הלילה (בין שלישי לרביעי) טומי רוברדו, אחד הטניסאים הבכירים בסגל של אלברט קוסטה, כבר בסיבוב השני של טורניר ניו הייבן. רוברדו, המדורג 15 בעולם ושלישי בטורניר, המשיך בכושר הרע שלו מהשבועות האחרונים כשהפסיד לארגנטינאי חוזה אקסוסו 3:6, 7:5, 7:6.

חברו לנבחרת, פרננדו ורדסקו (2 בטורניר), טייל עם 0:6, 3:6 קליל על פול קאפדוויל הצ'יליאני. ספרדי אחר, ניקולס אלמגרו (9 בטורניר), הופתע על ידי ביורן פאו הגרמני שניצח 6:2, 2:6, 3:6. המדורג ראשון, ניקולאי דוידנקו, הזיע מול רוברט קנדריק המקומי עם 6:7 (10:12), 3:6, בדרך למפגש מסקרן עם הצרפתי הבלתי נגמר פבריס סנטורו, שניצח את פוטיטו סטראצ'ה האיטלקי 5:7, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully