וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רסינו: "אני מרוצה ממה שיש לי"

מאמן אתלטיקו מדריד חגג את העלייה לליגת האלופות ולא הבטיח להחתים שחקנים נוספים. טן קאטה: "סבלנו ממזל רע"

אתלטיקו מדריד השלימה אמש (שלישי) את העפלתה לשלב הבתים בליגת האלופות אחרי ניצחון ביתי 0:2 על פנאתינייקוס, שסגר את הסיפור לאחר הניצחון של הקולצ'ונרוס באתונה 2:3 במשחק הראשון בין השתיים. הקבוצה של אבל רסינו חוזרת להעפלה שנייה ברציפות בשלב הבתים, ועל פי היכולת שהיא הציגה במפגש הכפול היא יכולה להרשות לעצמה לפנטז על השלבים המאוחרים.

"היה לנו חשוב מאוד להעפיל לשלב הבתים, ופחות חשוב לשחק היטב", אמר רסינו המרוצה בסיום. "בחלקים רבים של המשחק היה חסר לנו שטף, אבל בגדול הצגנו יכולת טובה. אנחנו ברצף טוב של ניצחונות ולמרות שהייתה לנו הכנה קשה לעונה אנחנו בכושר טוב ואני אוהב את הסיכויים שלנו השנה". לגבי השמועות על החיזוק הצפוי לסגל בעקבות ההעפלה לשלב הבתים אמר רסינו: "נעשה מאמץ להחזק בשוק ההעברות, ואם זה יהיה אפשרי נביא עוד שחקן רכש, אבל נכון לעכשיו אני מרוצה ממה שיש לי כאן".

בצד המפסיד היה מיודענו הנק טן קאטה, מאמנה של פנאתנייקוס שלא הצליח להוביל אותה לארץ המובטחת. "השער המוקדם שלהם לא הותיר לנו הרבה אפשרויות", אמר ההולנדי לאחר המשחק. "שיחקנו עם הרבה לב ואומץ ונראינו טוב, אבל השער הזה הפך את המשימה שלנו לקשה ביותר. אתלטיקו היא קבוצה איכותית וטובה, אבל היו לנו הזדמנויות בשני המשחקים, וסבלנו ממזל רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully