וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אנחנו מסוגלים לזכות בתואר"

הקשר הישראלי התראיין ל"סקיי" ונשמע אופטימי למרות פתיחת העונה הרעה של ליברפול: "מאוכזבים, אבל הכל יכול להשתנות"

ליברפול חולמת על החזרת האליפות לאנפילד אחרי 20 שנה, אבל פתיחת העונה מבשרת בינתיים רעות. אחרי הפסד במחזור הפתיחה לטוטנהאם (2:1) וניצחון ביתי על סטוק (0:4), הסתיים גם רצף של 31 משחקים ללא הפסד באנפילד כשהאדומים נוצחו 3:1 על ידי אסטון וילה. הפתיחה הרעה לא שברה את רוחו של יוסי בניון, שהפגין אופטימיות בראיון לאתר "סקייספורטס".

"כמובן שאנחנו מאוכזבים. לא ציפינו להפסיד לוילה, אבל זה היה אחד מאותם ערבים בהם הכל הלך נגדנו. אנחנו יודעים שעלינו להשתפר במשחק בשבת בבולטון. נגד וילה לא שיחקנו כמו שאנחנו מסוגלים, לא הנענו את הכדור מהר מספיק כמו שעשינו נגד סטוק בשבוע שעבר", ניתח הישראלי.

כאמור, ליברפול ספגה הפסד שני בשלושה משחקים, והשוותה את מאזן ההפסדים שלה בכל העונה שעברה. "אשתקד הפסדנו רק שני משחקים וכמובן שאנחנו לא מרוצים. אנחנו חייבים להראות שאנחנו קבוצה חזקה ויש לנו את האופי לחזור מהמצב הזה. הכל תלוי בעבודה קשה ומאמץ, לעבוד ממשחק למשחק ולהראות שאנחנו מסוגלים ליותר", אמר בניון.

בניון התייחס להמשך העונה ואמר: "באופן רגיל, מועדון כמו ליברפול מפסיד שניים או שלושה משחקים בעונה. ברור שכעת כולם ישאלו האם אנחנו חזקים מספיק לזכות בתואר, אבל יש עדיין דרך ארוכה והכל יכול להשתנות. לא רק השחקנים הבכירים צריכים להשתפר, כולם צריכים לעבוד קשה יותר. אני משוכנע שיש לנו את האיכות ומספיק שחקנים טובים לזכות בתואר. יש לנו משחק בבולטון ואולי זו הזדמנות טובה לצאת לפגרת המשחקים הבינלאומיים ולחזור חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully