וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצית ללאורן בניצחון מכבי תל אביב

25.8.2009 / 19:30

הצהובים גברו 2:3 על הפועל ראשל"צ במשחק אימון. הקמרוני שיחק מחצית בקישור ונראה חלוד. ההנהלה תדון בהמשך דרכו

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 2:3 את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית במשחק אימון, שנועד לבחון את המגן הימני, לאורן. הקמרוני שיחק מחצית, כאשר הוא מתופקד בקישור האחורי, לצידו של אנדריי קומאץ' הסלובני, שגם לו היה זה משחק בכורה בקבוצה. לאורן הראה ניצוצות של כדורגל שהזכירו את עברו המפואר, אך ניכר עליו כי אינו נמצא בכושר משחק לאחר שלא שיחק במשך למעלה משנה. קומאץ' עצמו גילה גם הוא יכולת בינונית והוחלף במחצית השניה.

בהמשך הערב, תתכנס הנהלת מכבי תל אביב יחד עם הבעלים מיטש גולדהאר ונמני ובישיבה צפויות להתקבל החלטות בנוגע להמשך דרכו של לאורן בקבוצה.

במשחק לא שותף תמיר כחלון החולה. מלבדו, שיתף אבי נמני את כל שחקני הסגל, כולל השחקנים הצעירים, שכמעט אינם מקבלים דקות משחק. גם תומר תייר, שכבר סיכם את תנאיו ויחתום בימים הקרובים, שותף במשחק. במכבי תל אביב זעמו על הנהלת ראשון לציון, שסירבה להדליק את התאורה באצטדיון ולפיכך, 20 הדקות האחרונות שוחקו בחשיכה.

בדקה השמינית העלה עמנואל מאיוקה את הצהובים ליתרון, מגלן אוואלה, החלוץ הניגרי שעלה מהנוער, איזן וקובי סויסה הפך את התוצאה. עוד לפני סיום המחצית, השווה דור מלול ל-2:2. במחצית השניה, שיתפו שני המאמנים צעירים רבים וממש עם השריקה למשחק שארך 80 דקות, כבש עמרי רון, שהושאל העונה שעברה למכבי הרצליה, את שער הניצחון למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully