וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סול קמפבל חתם בנוטס קאונטי

הקבוצה מהליגה הרביעית באנגליה מתגאה ברכש ראשון בעידן אריקסון עם החתמתו של הבלם בן ה-34 לחמש עונות

כחודש אחרי הגעתו המפתיעה של סוון גוראן אריקסון לתפקיד המנהל המקצועי של נוטס קאונטי, החתימה היום (שלישי) הקבוצה מהליגה הרביעית באנגליה את סול קמפבל על חוזה לחמש שנים. נוטס קאונטי, המתגאה בתואר המועדון העתיק ביותר בכדורגל העולמי, נרכשה הקיץ על ידי תאגיד ערבי עשיר השואף להחזירה לקדמת הבמה, ולצורך כך לא הסתפקו בשם גדול על הספסל וחיזקו גם את הסגל בכוכב בינלאומי לשעבר.

קמפבל בן ה-34 זכה לחוזה ארוך טווח של חמש שנים, הזהה באורכו לזה של אריקסון, ונשמע מרוצה אחרי החתימה: "אני מאושר לחתום בנוטס קאונטי ונרגש מאוד ממה שהמועדון הזה מנסה להשיג. אני מרגיש שעדיין יש לי הרבה מה לתרום ככדורגלן ואני מקווה להחזיר לנוטס קאונטי על האמון שהיא נתנה בי".

קמפבל גדל במחלקת הנוער של טוטנהאם ואחרי שעלה לבוגרים ב-1992 שיחק תשע שנים במדי התרנגולים לפני שעבר ליריבה העירונית ארסנל ב-2001, שם בילה חמש שנים מוצלחות בהן היה שותף לזכייה בשתי אליפויות ושלושה גביעים, לפני שהמשיך לפורטסמות ב-2006, והספיק להניף גביע נוסף ב-2008 עם פומפי. הקיץ הוא זכה להתעניינות ממספר קבוצות בפרמיירליג, בעיקר מכיוון אסטון וילה, אך בחר לפתוח דף חדש שככל הנראה יסיים את הקריירה הבינלאומית שלו אחרי 73 הופעות בנבחרת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully