וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "יש לנו המון אופציות ל-11 הפותחים"

בין גיבוי לכריסטיאנו רונאלדו ושבחים קבוצתיים, נראה כי מאמן ריאל מדריד מוכן לפתיחת העונה. קרויף מבקר את פלורנטינו פרז

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

בזמן שברצלונה הניפה את הסופרקאפ הספרדי, גם ריאל מדריד יכולה להתנחם בתואר ראשון העונה, הגם מעט איזוטרי יותר. אמש (שני) הביסו הבלאנקוס את רוזנבורג הנורבגית 0:4 וזכו בגביע סנטיאגו ברנבאו, תוך שהם נהנים מצמד מוקדם של קארים בנזמה, אחד של לסאנה דיארה ואחד של ראול הבלתי נגמר. המשחק היווה סיפתח רשמי עבור אסטבן גראנרו, אזקיאל גאראי, אלברו ארבלואה וצ'אבי אלונסו, שהוצגו אל מול עשרות אלפי האוהדים שאכלסו את האצטדיון, כאשר גם רוד ואן ניסטלרוי חזר לדשא בפעם הראשונה מאז אוקטובר 2008, וזכה לתשואות רמות מהקהל.

מאמן הבלאנקוס, מנואל פלגריני, התייחס בסיום בעיקר לכריסטיאנו רונאלדו, שעדיין מתקשה למצוא את מקומו ולהרשים במדי הבלאנקוס. "בקדם העונה היתה הרבה עבודה וכריסטיאנו צריך להתמודד עם שינויים רבים - מדינה חדשה, ליגה חדשה, ולוקח זמן להתרגל לזה. אני מאמין שהוא יגיע בכושר טוב לתחילת הליגה".

לגבי הקבוצה כולה אמר הצ'יליאני: "הקבוצה שיחקה היטב בקדם העונה ויש לנו המון אופציות להרכיב את 11 הפותחים. ננסה להחזיק הרבה בכדור, ליצור הרבה הזדמנויות ולנצח. זה מה שהאוהדים רוצים לראות. להציב מטרה ארוכת טווח יהיה לא חכם. אנחנו צריכים להשיג שלוש נקודות נגד דפורטיבו ולהראות שבוע אחר שבוע שאנחנו מוכנים".

צ'אבי אלונסו, שכאמור, הוצג לעיני הקהל הביתי החדש שלו, לא היה מוכן להתייחס להשוואות הבלתי נמנעות בין ריאל מדריד וברצלונה. "מדובר בשתי קבוצות שונות לגמרי. אסור להשוות אותנו לברצלונה. אין ספק שיש לנו את הכישרון והפוטנציאל להיות בפסגה", אמר הקשר הנהדר, שהגיע הקיץ מליברפול.

* לאחר שטען כי ברצלונה צריכה חיזוק נוסף אמש, התייחס היום יוהאן קרויף גם ליריבה המושבעת ממדריד, וגם הפעם היה לו מה להגיד, בעיקר על פלורנטינו פרז. "הוא מבין הרבה בעסקים, אבל להחתים את השחקנים הטובים ביותר לאו דווקא אומר שאתה מבין כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully