וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.8

מתכוננים לעונת 2009/10: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אברטון הודיעה על החתמת הקשר הרוסי דיניאר ביליאלטדינוב מלוקומוטיב מוסקבה. על פי דיווחים באנגליה, העסקה מוערכת בכ-11.5 מיליון יורו, והשחקן בן ה-24 צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים בשורות הטופיז של דייויד מויס.

* נוטס קאונטי אישרה את החתמתו של סול קמפבל. הבלם בן ה-34 חתם לחמש שנים בקבוצה מהליגה הרביעית, שחולמת לטפס בחזרה לפרמיירליג תחת הדרכתו של המנהל המקצועי החדש סוון גוראן אריקסון.

* ליברפול השאילה את שני שחקניה ההונגרים הצעירים. כריסטיאן נמת' נשלח לעונה בא.א.ק אתונה, ואילו אנדראס סימון ישחק בעונה הבאה בקורדובה הספרדית.

* הקשר הצעיר מיגל פלאנקה, שקיבל מספר הזדמנויות אשתקד בריאל מדריד, הושאל לעונה אחת לקסטיון מהליגה השניה בספרד.

* המגן הימני הבלגי קארל הופקנס (30), שחוזהו בווסט ברומיץ' הסתיים, חתם לשנתיים בפ.צ ברוז'.

שמועות

* נמניה וידיץ' דחה את השמועות לגבי מעבר אפשרי לבספרד. "מעולם לא אמרתי דבר על ברצלונה, ריאל מדריד, מילאן או כל מועדון אחר. אני לעולם לא מדבר על העתיד שלי, אז לא ברור לי למה אנשים אחרים כן", אמר בלם נבחרת סרביה.

* המשא ומתן בין אינטר וריאל מדריד בנוגע לווסלי שניידר עלה על שרטון נוסף, כשהפעם הודיעו הנראזורי כי לא יגדילו את הצעתם המקורית לשחקן, שעומדת על 3.5 מיליון יורו לשנה, כאשר שניידר דורש 4 מיליון. המו"מ צפוי להמשיך בימים הקרובים, אבל אלופת איטליה כבר החלה בחיפושים אחר אלטרנטיבות למקרה שקשר נבחרת הולנד לא יגיע. שני מועמדים להחליפו במקרה כזה הם ז'וליו באפטיסטה מרומא ואריאל איבגזה מויאריאל.

* בלם שחטיאר דונייצק, דמיטרו צ'יגיינסקי, עשוי לחתום בימים הקרובים בברצלונה, כך לפי העיתון היומי 'ספורט'. על פי הדיווחים, אלופת אירופה צפויה להעביר כ-25 מיליון יורו עבור שירותיו של הבלם המצוין.

* חלוץ ליבורנו, אלסנדרו דיאמנטי, מעוניין לעזוב את איטליה לטובת הפרמיירליג וווסטהאם, שמעוניינת בו. "זה ישנה את חיי ויהווה חלום שמתגשם", אמר החלוץ בן ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully