וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "לא הייתי מחליף את רונאלדיניו באף שחקן"

נשיא מילאן הרעיף שבחים על כוכבו המשתקם ("אני מאושר ממנו"), ולא שכח להחמיא גם לפאטו ("הוא עדיף לנו מקאקה")

יממה לאחר הדיווחים שמא מילאן מתכוונת להציע לו חוזה חדש ו-72 שעות אחרי שהצטיין בניצחון הרוסונרי 1:2 על סיינה, הסופרלטיבים ממשיכים לזרום אל כיוון רונאלדיניו. הפעם הגיע תורו של נשיא הקבוצה, סילביו ברלוסקוני, להרעיף שבחים על הכוכב הברזילאי.

"אני מאושר ממנו. גם בגיל 29, לא הייתי מחליף אותו באף שחקן אחר, כי בכל פעם שהוא על המגרש הוא עושה שניים או שלושה דברים יוצאי דופן. הוא תמיד יהיה שווה את הכרטיס שהאוהדים שילמו עבורו", אמר ראש ממשלת איטליה לתקשורת המקומית, והציע גם את משנתו המקצועית בנוגע לקשר. "אני חושב שהוא חייב לשחק בקצה הרחבה, אפילו כחלוץ או כקשר תוקף. לאונדרו מסכים איתי. רונאלדיניו הוא שחקן שצריך להרגיש שמכבדים אותו, אני משוכנע שהוא יהיה אחד הגיבורים שלנו העונה".

כזכור, אחרי עונה בינונית משהו אשתקד פתח הקשר המופלא את 2009/2010 ברגל ימין, כשבישל פעמיים לפאטו במשחק הבכורה של מילאן החדשה בליגה. גם לגבי הברזילאי השני של הקבוצה, והצעיר יותר, נשיא הרוסונרי מלא שבחים. "פאטו שחקן ברמה עולמית, ואם משקללים את הגיל ואת ערך השוק שלו, הוא עדיף לנו מקאקה". לגבי מה מצפה לאוהדים בדרבי המתקרב והלוהט נגד אינטר, אמר ברלוסקוני: "אני לא אוהב להתנבא, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שמילאן תבוא ותשלוט במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully