וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "הוותיקים חייבים לקחת יותר אחריות"

אחרי ההפסד 3:1 לאסטון וילה הודה מאמן ליברפול שמשהו לא עובד. מנגד, מרטין אוניל מאושר: "לא יכול להיות מרוצה יותר"

כמה דיברו בליברפול לפני פתיחת העונה הזאת. ההיחלשות של מנצ'סטר יונייטד וארסנל, בצירוף הרכש הדל שעשתה צ'לסי וסיום העונה המצוין אשתקד, גרמו לאוהדי, שחקני ומאמני קבוצת הפאר להרגיש כאילו השנה, זו תהיה סוף סוף השנה בה המועדון משיב לעצמו את תואר האליפות שהלך לאיבוד אי שם ב-1991. אלא שאם לשפוט על פי שלושת המחזורים הראשונים, יש כמה קבוצות מרשימות באנגליה. ליברפול היא לא אחת מהן. אמש (שני) נחלו האדומים של רפא בניטז את הפסדם השני מתוך שלושה משחקים, הפעם 3:1 לאסטון וילה, ועוד באנפילד. זה היה הפסד ליגה ביתי ראשון מאז דצמבר 2007, הפסד ביתי ראשון אחרי 31 משחקים רצופים ללא כאלה.

"ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו היטב. אז ספגנו את השער והתחלנו לעשות יותר טעויות", הודה מאמן האדומים, רפא בניטז, בסיום. "הפסדנו, ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר, כרגע אנחנו לא משחקים טוב. אנחנו חייבים לנצח את בולטון בשבת, הכל ישתנה אם נעשה כך. הביטחון שלו ישתפר. הסגל שלנו כמעט זהה לזה של העונה שעברה, כך שאני חושב שאנחנו מספיק טובים להתחרות על האליפות", אמר הספרדי, ונשמע מעט מסויג. "כרגע נצטרך לשבת ולנתח כל שחקן, כדי לוודא שבמשחק הבא נעשה את הדברים כמו שצריך. השחקנים הוותיקים שלנו חייבים לקחת יותר אחריות", סיכם בניטז את הערב העגום.

אלא שמהצד השני של אותו ערב עגום עומדת, כמובן, גם קבוצה שמחה, וקוראים לה אסטון וילה. גם הוילאנס לא פתחו את העונה בסערה, אבל דומה כאילו הניצחון הנאה הזה עשוי לתת לקבוצה של מרטין אוניל את האמונה והמומנטום לו קיוותה. "אני לא יכול להיות מאושר יותר מההופעה שלנו", אמר בסיום אוניל המאושר, "השחקנים נתנו הכל, ולא רק במובן של מאמץ: במובן של כישרון, ושל יכולת. לבוא ולנצח את אחת משלוש המועמדות לאליפות במגרשה הביתה, זה היה פשוט מאמץ אדיר מצד כל הקבוצה".

ואכן, הניצחון הזה היה בסך הכל השלישי של אסטון וילה ב-19 המשחקים האחרונים, אם כוללים את העונה שעברה. אוניל, כמו התקשורת האנגלית, סימן שחקן אחד שהביא לו אותו - השוער הוותיק, בראד פרידל, ששיחק בעבר בליברפול. "היה נהדר לראות אותו חוזר לאנפילד ומשחק ככה. הוא יהיה מאושר, וכמובן שאנחנו נהיה מאושרים בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully