וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "תמיד מאמין שבמשחק אחד אפשר לעשות הכל"

בני יהודה המריאה להולנד לגומלין עם איינדהובן, מאמנה לא סותם את הגולל. גם בלדוט: "מקווה שנעשה את הבלתי ייאמן"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הקבוצה הסימפטית ביותר של חודשי הקיץ היא, ללא ספקות רבים, בני יהודה. אחרי מסע אירופאי נהדר, במהלכו הציגו הכתומים של גיא לוזון כדורגל התקפי ופתוח, העפילה בני יהודה לסיבוב המוקדמות האחרון של הליגה האירופית, וזכתה להגרלה קשה מאוד בדמות איינדהובן ההולנדית. במשחק הראשון שוב הציגה הקבוצה הצנועה והשלישית של תל אביב כדורגל לא רע, אלא שהפעם זה הסתיים ב-1:0 ליריבה החזקה. הבוקר (שלישי), המריאו הזהובים לגומלין שייערך בהולנד ביום חמישי, במטרה ברורה: להמשיך את סיפור הסינדרלה, ועם אפשר לעשות את זה דרך סנסציה קטנה, מה טוב.

מי שלא הצטרף אל השחקנים בשדה התעופה הוא עמרי אפק, שבכל מקרה לא כשיר למשחק. הקשר הודיע לאנשי הקבוצה כי לא יצטרף אליהם לטיסה המוקדמת מפאת סיבות אישיות. השחקן יעלה על טיסה בצהריים ויצטרף לחבריו בהולנד.

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, העריך את הבדלי הרמות בין הקבוצות, אך השתדל לשמור מקום לאופטימיות מסוימת. "אין ספק שהם קבוצה טובה יותר, הרבה יותר איכותית ובטח ובטח שבבית. קבוצה שבמשחק הבית הכי רע שלה העונה היא כבשה 3 שערים,.זו קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש, אבל סיכויים תמיד יש", אמר לוזון. "נעשה את המקסימום שלנו ונראה אם זה יספיק. אני בטוח שאפשר, כי אני תמיד מאמין שבמשחק אחד אפשר לעשות הכל".

גם קפטן הקבוצה, אסי בלדוט, לא ביטל לגמרי את סיכויי קבוצתו. "בכדורגל תמיד יש סיכוי. למרות שהם פייבוריטים וביתרון אנחנו הולכים ומאמינים שאפשר לעשות סנסציה ולעבור שלב. כבר קרו דברים בכדורגל ואני מקווה שנעשה את הבלתי ייאמן".

עוז ראלי: "כמובן שאנחנו הולכים עם אמונה, אם לא היינו מאמינים לא היינו נוסעים. נעשה הכל בשביל לחזור עם ניצחון ולעשות את הבלתי יאומן, באיינדהובן, באצטדיון המפואר שלהם, ואני מקווה שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ונחזור עם ניצחון".

עם חזרת הקבוצה ינסו במועדון להתחזק בשני שחקנים נוספים, כאשר הראשון יהיה עומר רפס, שכבר סיכם בקבוצה וצפוי לחתום באופן רשמי בסוף השבוע. בנוסף, מחפש גיא לוזון קשר ימני, זר או ישראלי בשיעור קומה, שישחק במשבצת בה שיחק תמיר כחלון שחזר בקיץ למכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully