וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ביזלי התאשפז במכון גמילה

דיווחים בארה"ב טוענים שהפורוורד של מיאמי סובל בין היתר מדיכאון. לא ברור האם השחקן יפתח את האימונים עם ההיט

דיווחים שונים בארה"ב טוענים הערב (שני) כי מייקל ביזלי אישפז את עצמו בשבוע שעבר במכון גמילה ביוסטון לטיפול בשורה של בעיות אישיות, כולל דיכאון. הפורוורד המוכשר של מיאמי, שנבחר שני בדראפט 2008 וסיים עונת רוקי מבטיחה עם ממוצעים של 13.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק, טרם הגיב לשמועות אך בסביבתו אישרו כי הם דואגים לבריאותו.

החשש למצבו הנפשי של ביזלי עלה בעקבות מספר הודעות מבהילות שפורסמו בטוויטר של השחקן בן ה-20, שכללו הצהרות כמו "אני מרגיש שכבר אין סיבה לחיות!!! אני גמור, ו-"אני מרגיש שכל העולם נגדי ואני לא מסוגל לנצח". בנוסף פרסם ביזלי בטוויטר שלו גם תמונה עצמית שהציגה את הקעקוע החדש על כתפיו, כשברקע ניצבה שקית פלסטיק קטנה שעל פי החשד הכילה סם מסוג כלשהו.

"בהתבסס על המידע שיש לי כרגע, זה די מדאיג", אמר מנהלו האישי של השחקן, ברוס שינגלר. "אני לא ממש יודע מה קורה, רק שאמו של מייקל בדרך לראות אותו ביוסטון". עדיין לא ברור האם הפורוורד ישתתף בפתיחת האימונים של מיאמי ב-28 בספטמבר.

כזכור, הליגה קנסה את ביזלי בסכום של 50 אלף דולר בספטמבר שעבר, אחרי שנמצאו בחדרו ובחדרם של שני רוקיז אחרים, מריו צ'אלמרס ודארל ארתור, מריחואנה. בינואר האחרון, אמר השחקן לתקשורת האמריקאית שהוא מרגיש כי "כולם נגדי", וכי "המון דברים יוצאים מפרופורציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully