וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0

שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע במשך 90 דקות, אבל האווירה הייתה מצוינת, הקהל נהנה, אגייאר חגג ואנחנו אופטימים

עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים מול ואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא נתלונן על הרמה, רק נקווה שבפעם הבאה זה ייגמר עם שערים. הפועל מול בית"ר/מגד גוזני

כמעט הכל היה לנו הערב (שני) בטדי, מלבד לדבר הכי חשוב בכדורגל: שערים. האווירה הייתה מצוינת, הקהל עודד ותמך, השחקנים הקריבו והתרוצצו על הדשא במשך 90 דקות, וגם הצופים בבית קיבלו מספר רב של מצבים ליד שני השערים - אך בסופו של דבר הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 מאכזב במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. למה מאכזב? כי למרות האווירה, ההזדמנויות וההחמצות, כדורגל מורכב מגולים, וגם אם המשחק ברובו היה ברמה די משביעת רצון - לא נותר לנו אלא להצטער שהמשחק המרכזי של ליגת העל שוב הסתיים ללא שערים.

מה עם הגולים?

נדמה שאוהדי שתי הקבוצות זכו הערב להצהרת כוונות מצד המאמנים לגבי מה צפוי להן העונה. בצד האדום, אלי גוטמן המשיך בסגנונו הזהיר והמוכר, וניסה לנצל את המהירות של ורמוט, יבואה ושכטר על מנת לעקוץ במתפרצות. מרכז ההגנה של הפועל ת"א היה גם הערב יציב ונוקשה, אניימה הציל שוב הראה שהוא שוער נהדר, מרכז השדה היה מסודר ומאורגן, ורק בחלק ההתקפי חסר היה הניצוץ או הליטוש. השחקנים באדום אומנם נראו עייפים והיו רחוקים מלהרשים, אך מה שבטוח, גם העונה יהיה קשה לנצח אותם או להבקיע מולם.

מנגד, נדמה שגם השנה יצחק שום בנה קבוצה שמחויבת למשחק התקפי, גם אם לעתים קרובות זה בא על חשבון סדר. אבי ריקן, שמילא את תפקיד המגן הימני, מילא היטב את מקומו של אלבארס, עידן ורד וג'וניור ויסה משלימים רביעייה התקפית אטרקטיבית יחד עם יצחקי וברוכיאן, עמית בן שושן נהנה גם הוא מדקות טובות, ורק אנוכיות, חוסר פרגון וחוסר מזל מנעו מהבית"רים להבקיע מספר גדול של שערים.

וכדי להשלים את החגיגה, המשחק נפתח בקרנבל על הדשא מבית היוצר של גומא אגייאר, "המשיח" החדש של בית"ר, שריקד וקיפץ על הדשא עם הרקדניות במהלך ההפנינג שאירגן לקראת פתיחת העונה, והפך את האירוע למסיבה הפרטית שלו. אומנם המסיבה הסתיימה ללא שערים, אבל אם זה יימשך ככה - גם לנו וגם לאגייאר יש מקום לאופטימיות לקראת העונה הבאה עלינו לטובה.

כמו כן, קשה שלא להתייחס לשידור המשחק על ידי ערוץ 1. רבים חששו מהארכאיות של החבר'ה מרוממה, אבל נדמה שעמית הורסקי ודני נוימן עשו עבודה טובה ויציבה, וגם אם יש רבים שמתגעגעים לפה הגדול של הפרשן אייל ברקוביץ', נדמה שקיבלנו משדר די יציב ומקצועי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מחצית ראשונה

דקה 4 - גילי ורמוט שלח טיל ממרחק 25 מטרים אלכסונית מהשער, הרוש הדף יפה לקרן.

דקה 11 - התקפה נפלאה של בית"ר. ורד פרץ קדימה ומסר לברוכיאן, האחרון העביר כדור רוחב מצוין, אבל יצחקי בעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 26 - גילי ורמוט חדר יפה לרחבה וספק הוכשל על סף הרחבה, מאיר לוי לא שרק לפנדל, ובצדק.

דקה 28 - איתי שכטר קיבל כדור בתוך הרחבה, עשה סיבוב יפה, אבל בעט החוצה משבעה מטרים.

דקה 31 - שתי הזדמנויות מצוינות לבית"ר תוך דקה וחצי. ברוכיאן שלח יפה את בן שושן, החלוץ כבר הקדים את באדיר וניצב מול אניימה, אבל הבלם הוותיק שלח רגל ארוכה, הרחיק לקרן והציל שער בטוח. כדור הקרן שהוגבה הגיע היישר לרגליו של עידן ורד, אבל ורד בעט מעל השער מעמדה נוחה.

דקה 43 - סיבוב נהדר של בן שושן הוביל למתפרצת של בית"ר, כדור הרוחב נהדף לויסה, שבעט חזק ושטוח, אבל אניימה הדף מצוין.

דקה 44 - ויסה שוב הגיע להזדמנות נוחה כשבעט כדור שנהדף אליו מקצה הרחבה, הפעם מי שהציל ממש מקו השער היה גילי ורמוט.

מחצית שנייה

דקה 48 - טעות בהגנה של הפועל הביאה למתפרצת של בית"ר, הכדור הגיע לרגליו של עידן ורד שהפציץ מ-18 מטר, החוצה.

דקה 59 - עידן ורד ניסה להפתיע את אניימה מזווית לא פשוטה, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 61 - ברק יצחקי התקדם לעבר השער ובעט חזק מרחק 20 מטר אלכסונית מהשער, אבל הכדור הלך החוצה.

דקה 64 - שכטר השתחרר בקלילות מגרשון, ומ-18 מטר, בזווית נוחה מאוד, בעט היישר לידיים של הרוש.

דקה 65 - ברוכיאן במסירה נפלאה מצא את יצחקי ברחבה, אבל יצחקי התמהמה ואיפשר לדה סילבה להרחיק.

דקה 68 - ורמוט ברח מידין וחתך שמאלה, בעט מ-16 מטר, אבל מעל לשער.

דקה 90 - חן עזריאל המחליף דהר לעבר השער, וספק הוכשל על ידי בן דיין, אך מאיר לוי לא שרק לפנדל (צילומי הטלוויזיה הראו שאכן הייתה עבירה, אך היא בוצעה מחוץ לרחבה).

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, שמואל קוזוקין, עידן ורד, ג'וניור ויסה (חן עזריאל, 87), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (דייויד גומז, 76), ברק יצחקי.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (עמרי קנדה, 58), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, מיכאל זנדברג (מהראן לאלה, 46), גילי ורמוט, איתי שכטר, סמואל יבואה (ערן זהבי, 71).

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים תופס את איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים תופס את איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully