וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: משולש בסימן איקס

מחזור הפתיחה נחתם עם 1:1 בין בית"ר שמשון ללוד ובין מרמורק להפועל ירושלים. רק 0:0 לאשקלון מול נצרת עילית

פתיחת העונה בליגה הלאומית לא הלהיבה, כאשר רק משחק אחד בשישי ושבת, זה בו הביסה הפועל כפר סבא 1:5 את מכבי באר שבע, הניב יותר משער אחד. הערב (שני) נערכו שלושה משחקים נוספים, במטרה לשפר את המאזן ולתת דחיפה לליגה במתכונתה החדשה. בשניים הראשונים לא הושגה הכרעה, כאשר בית"ר שמשון תל אביב ובני לוד נפרדו ב-1:1, וגם הפועל מרמורק והפועל ירושלים סיימו בתוצאה זהה. במשחק הנועל של המחזור המשיכו באותה מגמה עם ויתור על השערים, כשהפועל נצרת עילית והפועל אשקלון נפרדו ב-0:0 מאכזב.

בית"ר שמשון ת"א - בני לוד 1:1

עולה נוספת מהליגה הארצית שמסתדרת ללא מגרש ביתי של ממש היא בית"ר שמשון, שמארחת בשכונת התקוה. הקבוצה של לופא קדוש קיוותה לפתוח ברגל ימין את העונה, אלא שללוד, שניצלה מירידה ממש ברגע האחרון (וגם בזכות אותו ניצחון טכני על הפועל חיפה), היו תוכניות משלה. מוראד אבו ענזה, המצטיין של לוד בעונה שעברה, העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-45, אבל עידו אקסברד השווה בדקה ה-70 וקבע חלוקת נקודות.

הפועל מרמורק - הפועל ירושלים 1:1

מי שלבטח יוסיף צבע לליגה הלאומית הוא חנן עדני, שיחד עם הקבוצה אותה הוא מנהל, הפועל מרמורק, אירח בראשון לציון את הפועל ירושלים. הקבוצה מרחובות שמרה על רוב הסגל שהעלה אותה, כולל החלוץ בן ה-39 ניסים בן דוד, אחד מכוכבי הליגות הנמוכות בעשור האחרון, שהראה שמה שעבד בליגה א' ובליגה הארצית, טוב גם ללאומית. בן דוד העלה את מרמורק ליתרון בדקה ה-32, אבל איציק כהן האורח איזן דקה לאחר מכן ולמעשה קבע את תוצאת הסיום.

נצרת עילית - הפועל אשקלון 0:0

המשחק המסקרן של הערב, על הנייר לפחות, התקיים בנצרת עילית, לשם הגיעה קבוצתו עמוסת הציפיות של אורי מלמיליאן. המאמן הירושלמי הבהיר מלכתחילה כי הוא מכוון לעבר עלייה לליגת העל, כשצירף שחקנים בעלי ניסיון כמו שוקי נגר ויוסי רוזן, אך משחקי גביע הטוטו וגם משחק הליגה הראשון מטילים הרבה ספקות באפשרות שזה אכן יקרה. נצרת עילית, כמו אשקלון, עלתה מהליגה הארצית והתחזקה עם ליאור לינדר ואיסלאם כנעאן, אך לא אין ציפיות גבוהות מדי והתיקו עבורה הוא בהחלט מספק ביחס למחזור הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully